štvrtok 28. februára 2013

DIY Collar

Ahojte všetci,
som veľký fanúšik golierov a všetkého čo ich má, páčia sa mi a keďže nemám veľa oblečenia s golierom tak som sa rozhodla, že dnešný príspevok bude venovaný tomu, ako si vyrobiť vlastný zdobený golier alebo tzv. collar. Je to veľmi easy :) Pretože mi bolo ľúto použiť na tento projekt niektorú z toho mála košieľ, čo mám, hľadala som, kde sa na nete dajú kúpiť už predpripravené goliere a našla som ich. Na ebayi je ich plno a majú ich v rôznych farbách. Ja som si vybrala klasiku čiernu a bielu :)

Tak poďme na to :)
Čo budeme potrebovať? Nie je toho veľa:

  • golier (eba.com, presne sa nepametám, ale asi okolo 2,5 dolára)
  • korálky, gombíky, flitre, studsi, či iné ozdoby, ktoré tam chcete aplikovať
  • ihlu a niť (v prípade, že trpíte lenivosťou, môže to byť lepidlo na textil)
  • nožnice




Na poslednú chvíľu som sa rozhodla, že zdobiť budem čierny golier a biely si inokedy vyzdobím studsami :))
Potom sa musíte rozhodnúť, ako chcete, aby váš collar vyzeral a snažiť sa, aby obe strany vyzerali podobne.


A ešte niekoľko nápadov z internetu :


Tak to je pre dnešok všetko :) Ako sa vám páči tento nápad?

XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára