nedeľa 24. februára 2013

Sleeveless...

Ahojte,
pomaly sa blíži koniec februára a ja sa už neviem dočkať kedy bude konečne jar. V mojich obľúbených obchodoch ako New Yorker, či HnM už majú nové kolekcie, ktoré sú plné farieb, priesvitných materiálov a najrôznejších doplnkov. Vždy keď idem okolo neviem sa vynadívať a teším sa na to, keď už budem môcť zo skrine vytiahnuť kožené bundičky, saká, tričká s krátkymi rukávmi a blúzky :) V poslednej dobe sú veľmi moderné košele a blúzky bez rukávov a tomuto trendu som nakoniec podľahla aj ja. Niekoľko kúskov už vlastním a dúfam, že po nasledujúcich zľavách mi v skrini pribudnú ďalšie. A keďže nuda u mňa tento víkend bola hlavným bodom programu, využila som voľný čas a hrala sa s outfitmi na polyvore. Dúfam, že to, čo som vytvorila sa vám bude páčiť a možno vás aj nejako inšpiruje.


Vzory sú tento rok veľmi in. Kabelka, (ktorú predávali v HnM a do ktorej som sa zamilovala a bohužiaľ ju už u nás nemajú), podobne ako aj balerínky s moderným vybíjaním.

Použité značky: blúzka: target.com, legíny: zalando.co.uk, kabelka: HnM, topánky: boohoo.com, náramok: storenvy.com, prsteň: artisandesigngallery.com


Zbožňujem kombináciu hnedej a tmavomodrej. Spolu s džínsami tvoria dokonalý "casual" outfit. K tomu veľká kabelka a zopár jednoduchých náramkov. Čo viac treba? :)

Použité značky: blúzka: oasis-stores.com, rifle: newlook.com, kabelka: asos.com, topánky: ebay.co.uk, náramky: shopbop.com a hippieshop.com, hodinky: ebay.co.uk


Na tejto blúzke zbožňujem čierne lemovanie a vrecká ako aj zlaté gombíky, ktoré u mňa vyhrávajú na celej čiare a môžem ich na všetkom :D. Ďalším hitom sú asymetrické sukne a kotníkové "wedges" s hrubým dreveným opätkom a rôznym vzorovaním (tieto majú na sebe vzor krajky). K tomu všetkému jednoduchý makramé náramok a "mustache" hodinky :)

Použité značky: blúzka: allyfashion.com, sukňa: rarelondon.com, kabelka: HnM, topánky: ebay.co.uk, náramok: jouicycouture.com, hodinky: batoko.com


Mnohé z vás mi určite dajú za pravdu, že tmavá vínová (resp.bordová) farba je veľmi elegantná a chic. Ja síce nevlastním veľa kúskov v tejto nádhernej farbe (asi 2), no do budúcna mám v pláne to zmeniť. Čo sa mi zapáčilo na tejto blúzke sú zlaté tipy na golieroch a opäť moje milované zlaté gombíky. Zlatá farba s vínovou pôsobí neskutočne dobre a každý kúsok tohto outfitu je vďaka tejto kombinácii znamenitý.

Použité značky: blúzka: awear.com, rifle: flannelsfashion.com, kabelka: topshop.com, topánky: piperlime.gap.com, náramok: oliverbonas.com


Pepermintová je spolu s ďalšími pastelovými farbami momentálne v kurze. Podobnú blúzku no s vybíjaním na golieri som videla v New Yorkeri.

Použité značky: blúzka: nelly.com, sukňa: lashesoflondon.com, kabelka: gojane.com, topánky: dorothyperkins.com, náhrdelník: etsy.com, prsteň: missselfridge.com



Samozrejme, nemohla som zabudnúť ani na denim. Podobnú blúzku som videla v HnM. A taktiež opäť "wedges", tento krát vo farbách vesmíru a neba :) Proste dokonalé!!!

Použité značky: blúzka: forevernew.com.au, rifle: brownsfashion.com, kabelka: FnF, topánky: ebay.co.uk, hodinky: bloomingdales.com, náušnice: forevernew.com.au

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. No ja neviem, mne sa tie kosele akosi nezdaju... :/ Ja si asi nekupim ani jednu... :) Ale na druhej strane tie hnede boots z tvojho druheho obrazka, tak za tie by som aj zivot polozila... ;)
    Pekny prispevok anyway.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ved kazdemu sa nieco ine paci :)no tie cizmicky by som brala aj ja...maju ich na ebayi len sa bojim kupovat z netu topanky :(

    OdpovedaťOdstrániť