piatok 23. januára 2015

|Rituals Smooth Colour Gloss|

Želám vám krásny piatok,
v prvom rade vám chcem veľmi poďakovať za vaše milé komenty k predchádzajúcemu postu. Ani vo sne by ma nenapadlo, že až toľké z vás podobný typ príspevkov zaujme. Strašne sa z toho teším a urobili ste mi fakt veľkú radosť.
Tiež už čakáte vytúžene na víkend ako ja? To počasie je hrôza, chce sa mi stále spať, som podráždená, znudená, sem tam lenivá a neviem  sa na nič sústrediť. Nie práve najvhodnejšie rozpoloženie na písanie dizertačky, nemyslíte? :D No a ešte k tomu všetkému vymyslieť nejaký zmysluplný textík k novému postu. Tak dnes by sme si mohli dať nejakú recenziu. Napríklad na nový lesk od Rituals. Túto značku mám veľmi rada. Jej telová kozmetika nemá chybu a je jedna z najlepších, s akými som sa stretla. Vôňa, výdrž, hydratácia - v tom všetkom proste exceluje. A tak je len pochopiteľné, že ma zaujímali aj jej iné výrobky, ako len tie telové. Rozhodla som sa teda vyskúšať jeden z nových leskov na pery, ktoré svojim vzhľadom nápadne pripomínajú tie od Clarins. Zdá sa, že kopírovanie Instant Lip Perfectora je v poslednej dobe akési populárne.


Čo ma okamžite na produkte zaujalo bol obal. Nešlo o klasickú krabičku, ale ozdobnú valcovú papierovú nádobku v ktorej bol lesk uložený. Veľmi nápadité. Má tak trochu ázijský dizajn, preto ma napadlo naaranžovať ho v podobe sushi. Čo na to poviete? 
Samotný obal produktu je na prvý pohľad rovnaký ako u Clarins balzamov, je tenučký, síce dlhší, ale nezaberá veľa miesta a hlavne v kabelke sa mi takýto typ balení nosí lepšie, pretože je len o trochu hrubší ako pero.


Zo štyroch dostupných vôní a farieb som si vybrala tú s názvom La Vie en Rose (v poslednej dobe mi nejako pribúdajú ružové veci) v odtieni Fresh Coral. Vôňa mi však pripomína skôr citrusy ako ružu. Je to fakt krásna nežná ružovo - koralová farbička, ktorá pery jemne tónuje, pričom vyzerajú krásne lesklo a zdravo.


Aplikátor je v tomto prípade trochu iný ako u Instant Perfectora. Ak si ešte pamätáte (alebo recenziu nájdete TU), tak Clarins mal hubičkový chlpatý aplikátor, kým tuto lesk aplikujete pomocou silikónového konca, cez ktorý vytlačíte produkt. Osobne mi táto varianta veľmi nevyhovuje, pretože v prípade suchších pier môže byť aplikátor voči nim trochu hrubý a môžete mať z neho nepríjemný pocit, Aspoň u mňa je to tak. Preferujem skôr šetrnejšie aplikovanie a toto nie je podľa mňa tá najlepšia voľba.


Konzistencia je tekutá, viac leskoidná a priesvitnejšia, kým v prípade Clarins je maslová. Na perách zanecháva trochu lepivejší pocit, pretože nie je taká krémová.
Výdrž na perách je taká štandardná, podobná ako u Clarins, takže v tomto väčší rozdiel nevidím. Obsah produktu je 12ml a kúpite ho napríklad na stránkach rituals.cz za 250kč (zasielajú aj na Slovensko).


Celkovo môžem produkt zhodnotiť veľmi pozitívne. Som prekvapená z konzistencie, farby, páči sa mi aj obal, len jedna vec mi trochu vadí a to samotný aplikátor lesku. Je na mňa príliš nepoddajný, proste nemám rada silikónové materiály a skôr by som uvítala obyčajný tvrdý plastový ako tento. Ak by som sa mala teda rozhodnúť medzi Clarinsom a Ritualsom, hoci je Rituals lacnejší, vybrala by som si Clarins, pretože jeho konzistencia, aplikácia a vôňa mi vyhovujú o málinko viac, Kúpu určite neľutujem a viem si predstaviť, že v letných mesiacoch bude základným kúskom mojej kozmetickej výbavičky.

Poznáte tieto lesky?
Aká je vaša skúsenosť so značkou Rituals?
Teším sa opäť na vaše povzbudivé komentáre


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára