piatok 2. januára 2015

|The best of 2014/Najlepšie z roku 2014|

Prajem vám krásny deň zlatíčka,
máme pred sebou ďalší nový rok a hoci opäť nevieme, aké prekvapenia nám tento rok prinesie, s určitosťou vieme povedať, čo nás čaká a neminie, čomu by sme sa chceli vyvarovať a aké ciele by sme chceli dosiahnuť. Mňa čaká jeden z najťažších rokov, keď sa budem musieť rozhodnúť, čo ďalej so životom, dokončiť školu a hlavne nájsť si prácu, čo bude najťažším krokom. Aj naďalej by som sa však rada venovala blogovaniu, foteniu a písaniu článkov pre vás čitateľov, pretože to je to, čo ma baví a robí mi neskutočnú radosť. Je to moje hobby tak, ako keď niekto robí rád turistiku, či pečie. Dokážem sa pri tom strašne odreagovať a vyprázdniť si hlavu, i keď nie vždy je to úplne najľahšie, prísť na to, o čom vlastne písať. No tak je to aj s vecami čo nás bavia. Nie vždy to ide len ľahko a aj tu raz za čas natrafíte sa nejaký ten kameň na ceste. No ale už som sa nejako trochu rozkecala a vy predsa očakávate určite niečo zaujímavejšie a tak som sa rozhodla, že vám dnes ukážem zopár mojich najobľúbenejších produktov predchádzajúceho roka.


Minulý rok bol pre mňa o veľkom objavovaní. Dostala som sa k mnohým novým značkám, ktoré som doposiaľ nemala možnosť vyskúšať, z ktorých ma niektoré aj veľmi sklamali, no mnohé veľmi prekvapili a pravdepodobne im zostanem ešte dlho verná. Vyberanie produktov bolo veľmi ťažké a musela som sa zo všetkých síl snažiť svoj výber zúžiť tak, aby sme tu neboli do zajtrajšieho rána :D
Z top značiek na telo by som vybrala Niveu a jej perfektné krémové sprchové gély, ktoré v drogériách podľa mňa nemajú konkurenciu. Sú super jemné, nádherne voňajú a pokožku úžasne hydratujú. Okrem toho sú cenovo veľmi dostupné. Z vlasovej kozmetiky ma veľmi prekvapil bezoplachový kondicionér od Klorane, ktorý som objavila niekedy v septembri a odvtedy mám už druhé balenie, čo svedčí o mojej spokojnosti. No a prekvapením nebude ani kozmetika od Ziaje, ktorú som si za tento rok veľmi obľúbila. Zo všetkých produktov si u  mňa svoje stále miesto nájdu rada Sensitive a rada z kozieho mlieka.


Ako iste viete, dekoratívna kozmetika je to pravé orechové pre mňa. Tu sa môžem najviac konzistenčne a farebne vyblázniť. Z produktov na pleť môžem ako najlepšie produkty tohto roka jednoznačne označiť make up od Clinique Anti-blemish solution, ktorý krásne pracuje s mojou mastnou pleťou, ako aj lícenku v tyčinke, ktorá je nie len praktická, ale má aj skvelú výdrž. No a koncom roka som objavila aj skvelý bronzer od The Body Shop, ktorý som vynechať nemohla.


Produktov na oči bolo tento rok požehnane. Vyskúšala som ich mnoho, no najviac ma uchvátili tieto na obrázku. Bez podkladu pod tiene sa už ani nepohnem, no a Urban Decay báza je právom jedna z najospevovanejších. So žiadnou mi tiene tak dlho nevydržali. Obľúbila som si aj paletku tieňov od tejto značky, no zistila som, že kvôli prevahe glitorvých tieňov ju nevyužívam až tak často. Zato tekuté tiene od Rimmelu som od leta používala takmer stále. Majú skvelú výdrž, pigmentáciu a bezkonkurenčnú cenu. No a nakoniec chce každé krásne líčenie aj dobrú maskaru. Za najlepšiu, ktorú som počas tohto roka vyskúšala považujem L´Oréal Volume Million Lashes Noir Excess.


Ani tento rok nesmeli chýbať laky na nechty. Moja posadnutosť sa zväčšila po objavení lakov Rimmel Salon Pro a doposiaľ som mala možnosť vyskúšať až 9 odtieňov týchto láčikov. Majú super krytie, rýchlosť schnutia, šírku štetcov a výdrž. Okrem toho sú mega lacné a veľké, čím sa u mňa zaradili do kategórie najlepších lakov, ktoré som v tomto roku vyskúšala.


Asi najväčšiu ujmu však počas tohto roka moja peňaženka utrpela kvôli produktom na pery. Ak ma chcete potešiť, dajte mi pekný balzam na pery :D Ale nie, vážne. Zbožňujem ich. Sú nevyhnutné, sú krásne, voňavé a niekedy aj chutné. Tento rok som objavila dve, ktoré zo všetkých najviac vyčnievajú a zhodou okolností sú oba grepové. Prvý je od The Body shop a ďalší je medovo-grepový od Nuxe.


A z tých farebnejších balzamov som bola najviac spokojná z Clarins Instant Lip Perfectorom, ktorý pery jemne tónuje a ktorý som využívala asi najviac zo všetkých.
Pri rúžoch prevažovali tie drahšie kúsky. Najzbožňovanejším bol Estée Lauder Pure Color v odtieni Crystal baby, ktorý je ako farba mojich pier, len o kúsok vylepšená. Konečne som mala možnosť vyskúšať aj kozmetiku MAC a to v podobe rúžu z kolekcie Cremesheen, odtieň Fanfare. A vďaka tomu už viem, o čom bolo toľko povyku. Sú krásne, dlho vydržia a pery nevysušujú. No a za naj drogérkový matný produkt môžem označiť Rouge Edition Velvet v odtieni Nude-ist.


Tak to boli výrobky, ktoré v roku 2014 na mňa urobili najväčší dojem. Ako vidíte, nie je ich málo a nedalo mi proste zúžiť to na menší počet. Verte mi, že by ich bolo ešte viac, ale toto je maximum, ako som to vedela okresať. Čo na to povedať? Rada sa patlám, užívam si skúšanie nových produktov a ešte väčšmi si užívam to, ak objavím produkt, ktorý mi sadne a ktorému chcem ostať verná dlhšiu dobu.
Máte aj vy nejaký zoznam vecí, ktorých používanie sa pre vás stalo potešením?
Ešte raz vám prajem Šťastný nový rok a nech sa vám vydarí všetko, čo si zaumienite :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára