piatok 27. februára 2015

|February Favorites|


Ahojte zlatíčka,
nechce sa mi veriť, že je tu koniec ďalšieho mesiaca. Na jednej strane som aj rada, pretože sa už teším na jar a kde je jar, tam už je to len na skok k letu. Ibaže na druhej strane ma to aj trochu desí, pretože v auguste končím školu a čo bude ďalej, to nikto netuší. Je to čisto vo hviezdach. Ale viete, čo nie je vo hviezdach? Ďalší obľúbenci, s ktorými prichádzam ako obyčajne. Ak teda chcete vedieť, aké produkty som si počas februára zamilovala, čítajte ďalej ;)



Na instagrame som postovala fotku s novými vlasmi. Priateľ mi na Valentína daroval vlasový marketing, ktorý zahŕňal strihanie, farbenie a fúkanie. Bola som veľmi spokojná, čo sa o nich nedá povedať teraz, pretože si ich neviem nikdy spraviť tak, ako kaderníčka. Začala som ich preto často natáčať žehličkou na vlasy. Pred fénovaním a natáčaním teraz používam prípravok na ochranu proti teplu, ktorý som si kúpila ešte v kaderníctve a musím povedať, že zatiaľ som veľmi spokojná.


Ďalším obľúbencom sa stal tento sprchový gél, resp. pena od Ritualsu, ktorá je fantastická. Stačí jej veľmi málo a aj napriek tomu vaše telo krásne umyje a prevonia. Používam ju už vyše mesiaca a stále je v nej ešte dosť. Baví ma na nej to, že je to ako pena na holenie (dá sa použiť aj tak) a že vonia úplne božsky. Táto pena je pre každého, kto obľubuje orientálne a korenisté vône, ako pačuli a kardamon.


Moju stálicu v deodorantoch už určite poznáte. No na Vianoce som od mamky dostala túto Niveu, ktorá ma dva krát nepotešila pretože so sprejovou Niveou nemám dobré skúsenosti, no nakoniec ma veľmi prekvapila. Je super, krásne vonia, nepotím sa a vydržím fakt dlho svieža. Avšak neviem vám povedať, či to tak bude aj v lete, kedy sa potím viac. No na zimu mi zatiaľ veľmi vyhovuje a po faux pas s verziou black&white je to príjemné zistenie.


Čistič na štetce z dmka ste už videli snáď na každom blogu. Ani mňa neobišla zvedavosť voči tomuto produktu a už som aj po neho bežala. Je to typ produktu, ktorý veľmi dlho chýbal v našich drogériách a som rada, že niečo také je konečne bežne dostupné. Nie je určite vhodný na stále a trvalé čistenie, no v prípade núdze postačí. Ak nemáte veľký výber štetcov a náhodou potrebujete ten jeden na svetlejší tieň, no práve je špinavý napríklad od čierneho, v tom prípade vám táto vecička veľmi uľahčí život. Trochu mi vadí jeho alkoholovo-sladká vôňa, ktorá sa však po čase vyparí.


Ani kategóriu krémov v dnešnom poste nevynechám. Na ruky som si zamilovala už spomínané The Body Shop, hlavne ten s jahodovou vôňou. Keď som sa naposledy stretla s kamoškou v H&M, okamžite sa ma pýtala, čo na mne tak skvelo vonia, no a nakoniec vysvitlo, že je to tento chutný krémik. Vždy keď ho zacítim, pripomenie mi leto a záhradu plnú ovocia. Mňam.
Na tvár som momentálne najčastejšie používala tento obyčajný Balea levanduľovo-ružový krém, ktorý je veľmi multinfunkčný. Zistila som, že Ziaja uhorkový veľmi zle spolupracuje s make upom, takže som ho vymenila za tento, ktorý je skvelý a Ziaju používam na noc.


S korektorom Estée Lauder som si z počiatku nebola istá. Kryl dobre, ale pracovalo sa s ním veľmi ťažko. No zistila som, že je nutné použiť len veľmi málinko a najlepší je na jeho aplikáciu mokrý beauty blender (teda taká tá vajíčkovitá hubička, ak neviete, o čo ide). Duo ako stvorené pre seba. Od vtedy korektor milujem a neviem sa ho nabažiť. Krásne kryje a rozžiari očné okolie, keďže mám o trochu svetlejší odtieň ako samotný make up.
Recenziu na tento, ale aj iné korektory nájdete TU.


O Kiko objednávke ste sa mohli dočítať TU. Jedným z kúpených produktov bol aj balzam na pery Kiss Balm s vôňou melóna. Krásne pery hydratuje, nádherne vonia a dodá im jemné tónovanie a trocha farby nie je nikdy na škodu. Bohužiaľ, svetlo v deň, keď som fotila veľmi nespolupracovalo a fotky sa mi nevydarili tak, akoby som si želala. No čo narobím, taký je život.


Poslednou vecou je Lancome mini špirála, ktorú mám od kamošky. Zo začiatku ma nejako neohúrila, no po čase, keď trochu preschla, som jej prišla na chuť. Mihalnice nádherne predĺži a ešte lepšie zahustí. Čo som však nečakala je, že sa mi jej kefka bude tak pozdávať. Normálne nemám rada tieto obyčajné, pretože mi mihalnice nikdy poriadne nerozčešú, no drahšie maskary asi majú niečo do seba. Škoda len tej ceny pri plnom balení. Nápis je už ošúchaný, no mala by to byť Hypnose Drama, ktorá sa dá zohnať na parfums.sk za cca 21€.


Tak a to je na dnes všetko. Nezabudnite na giveaway, ktorá končí dnes v noci. Ak ste sa ešte nezapojili, stále na to máte celý deň.
Prajem vám krásny víkend!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára