pondelok 9. februára 2015

|Review The Body Shop Hand Creams|

Prajem vám krásne ráno zlatíčka,
neviem ako u vás, ale tu v Košiciach bolo počasie celý víkend úplne nádherné. Tak nádherne sneženie som nevidela už veľmi dlho a pôsobilo to až magicky, čo musím uznať aj ja, úplný odporca zimy. V tomto chladnom a suchom počasí však moje ruky neustále trpia. Preto sú krémy na ruky nevyhnutnou súčasťou mojej kozmetickej výbavy. Nedávno som v predajni The Body Shop v pražskom Palladiu objavila úžasné krémiky, ktoré, dovolím si povedať, sú tie najlepšie, s akými som sa doteraz stretla.


Musím sa priznať, že krémy na ruky boli to posledné, čo ma v tej predajni kedy zaujalo. No keď sme s kamarátkou videli akciu 3 za 250kč (alebo tak nejako, bolo to už dávno a pamäť mi už tak neslúži), začali sme sa viac zaujímať a dobrú polhodinu sme ich len ovoniavali a vyberali. Výber bol nakoniec hrozne ťažký, pretože všetky voňali neskutočne dobre. Kamarátka si vybrala dve orieškovitého typu a jeden ovocný a ja naopak. Rozhodla som sa pre klasiku jahodu, potom ružový grapefruit (pretože z tejto rady už mám balzam na pery) a nakoniec novinku s argánovým olejom.
Okrem klasického glycerínu, ktorý nechýba snáď v žiadnom poriadnom kréme sa tu nachádzajú aj rôzne iné oleje a výťažky zo semien, ako napríklad olej z mandle, sóje (pozor na alergie) a palmy babassu, či bambucké maslo.


Obal krémov je ako temperová farba s klasickým šrubovacím uzáverom o obsahu 30 ml. V poslednej dobe sa mi hrozne páči takýto typ obalov a som maniak na všetky veci, ktoré vyzerajú aspoň trochu retro. Veľkosť a tvar ich robí skvelými na skladovanie a nosenie napríklad aj v kabelke, kde nezaberajú veľa miesta a máte ich okamžite po ruke (doslova).
Jahodový krém vonia naozaj po jahodách, obsahuje výťažky z jahodových semien - nažiek a vonia pomerne dosť sladko. Niekedy nemám náladu na výraznú sladkú vôňu a vtedy ho rada vymením za grepový, ktorý vonia veľmi citrusovo a sviežo. Túto vôňu veľmi zbožňujem hlavne na nechtoch, keď si rukou prejdem okolo tváre a ucítim fantastickú letnú ovocnú vôňu. Krémik s marockým argánovým olejom je oproti svojim predchádzajúcim kolegom viac výraznejší, orieškovitý, keďže obsahuje výťažky z argánových orechov. Má v sebe čosi, čo ho robí výnimočnejším, akoby luxusnejším a z týchto troch je to jednoznačne mojim favoritom.


Všetky voňajú úplne neskutočne, no z týchto troch mám najradšej ten s argánovým olejom, pretože pôsobí viac vyživujúco a zvláčňujúco. Na začiatku, keď som krémiky kupovala som si myslela, že ho budem mať rada najmenej, no ukázal sa pravý opak.
Textúra je po vytlačení hebká, nie príliš hustá, ale ani úplne riedka, pri roztieraní má akoby hodvábny efekt. Príjemne a rýchlo sa vstrebávajú a suché a drsné ruky nádherne hydratujú a prevoňajú. Okrem toho nezanechávajú na nich žiaden divný a nepríjemný pocit a nie sú mastné. Akoby ste na rukách ani nič nemali.


Ak sa niekedy ocitnete v zahraničí, kde majú túto značku, určite krémiky ovoňajte a vyskúšajte ich. Je to naozaj jedna báseň. A ja dúfam, že sa k nim opäť dostanem a v tom prípade sa určite predzásobim, hlavne tým s argánovým olejom a určite by som vyskúšala aj s bambuckým maslom. Bežná cena bez akcie za jeden krém je 120kč, takže sa oplatí vyhľadávať akcie, kedy ich vychytáte za omnoho lepšiu cenu.

A čo vy? Poznáte tieto produkty?
Ktoré krémy na ruky používate najradšej vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára