streda 25. februára 2015

|My Make Up Must Haves|

Zdravím vás zlatíčka,
dnes ma čaká trochu nepríjemné dopoludnie. Idem totiž na blombovanie k tomu, koho meno sa nevyslovuje :D (taký náš malý vtip, ktorý sme si s priateľom vymysleli, keďže má tak trochu panický strach zo zubárov). V podstate sa ani nebojím, pretože si určite dám pichnúť injekciu a všetko bude easy peasy, ale predstava, že pol dňa budem mať časť tváre ochrnutú ma teda ani trochu neteší.
V dnešnom príspevku si ukážeme moje must haves, teda produkty, bez ktorých si líčiacu rutinu už predstaviť neviem. Nepôjde však ani tak o ukážku značiek, pretože tých dobrých je strašne veľa, ale skôr o typ produktov, ktoré musím mať a bez ktorých sa v podstate nezaobídem. Prajem vám príjemné čítanie ;)


Moja tvár je mojim maľovacím plátnom. Preto si už líčenie bez základu neviem predstaviť. Nemám veľa vyrážok, nikdy som netrpela na akné, takže nemám ani jazvy. No sem tam sa vyskytne nejaký rozšírený pórik, začrevenanie (ktoré je asi najhoršie) a čierne bodky, ktoré sa vracajú ako bumerang. To všetko treba zakryť a keď sa tak stane, pleť má aspoň kúsok k dokonalosti. Bez korektora by som sa zaobísť vedela, pretože ten si zvyčajne aplikujem len na veľmi malú oblasť tváre. No make up, to je iná reč.
Momentálne používam najradšej tento od Clinique (recenzia TU), no prestriedavam ho s Make Up For Ever, Vichy a L´Oréal True Match, hlavne preto, že ich chcem aj spotrebovať, ale aj kvôli tomu, že niekedy je moja pleť v lepšom stave inokedy v horšom a preto si vyžaduje sem tam iný typ produktu.


Kontúrovanie je ďalším krokom. Zistila som, že vďaka nemu moja pleť nevyzerá tak plocho, dodá jej akýsi rozmer a trochu lepšiu farbu. Ako viete, donedávna som ešte bronzre nepoužívala, no objavila som lásku v podobe Honey bronzera (recenzia TU), ktorý je fantastický. Pôsobí veľmi prirodzene, ľahko, nekričí a vydrží celý deň. Stačí ho trocha naniesť pod líčka, na spánkové kosti a sánku. Ten rozdiel je neskutočný.


Ďalší produkt, bez ktorého sa v pohode zaobídem je púder, pretože ak by som ho nemala po ruke, stačí mi zobrať servítku a prebytočnú mastnotu z T-zóny trochu odsať. V mojej rutine však nikdy nevynechávam líčka. Lícenky sú moja slabosť a tvár vďaka nim vyzerá živo a zdravo. Treba byť však opatrný a neprehnať to s ňou, aby ste nevyzerali komicky. Stačí sa trochu pousmiať a naniesť jej len málinko pomocou štetca na lička.
Recenziu na Clinique Cheek Pop Blush Pop nájdete TU.


Obočie je z celej tejto rutiny pre mňa najdôležitejšiou vecou. Keďže ho mám veľmi riedke a divne tvarované, musím mu trochu dopomôcť. Skúšala som rôzne ceruzky, gély, no nič mi nevyhovuje tak, ako tiene na obočie. Dajú sa kúpiť rôzne kity, v ktorých máte všetko, čo vaše obočie môže potrebovať, vrátane malej pinzetky, zrkadielka a tak podobne. Ja osobne som si veľmi obľúbila túto od Catrice, ktorá bola super lacná, má tie správne farby (hnedú a šedivú, ktoré pôsobia veľmi prirodzene aj na svetlovláskach) a mám ju už asi dva roky, takže začínam mám pocit, že je asi nespotrebovateľná.


Určite mi dáte za pravdu, že žiadne líčenie sa nezaobíde bez maskary. Tá správna dodá očiam dramatickosť a príťažlivosť. V súčasnosti je na trhu množstvo značiek, preto sama nikdy neviem ostať pri tej istej. Niektoré vám riasy super predĺžia, iné zahustia, proste je to len na vás, čo si od tej pravej vyžadujete. Ja osobne z oboch trochu. Benefit They´re Real je skvelá maskara, ktorá je však skôr predlžujúca, takže ak hľadáte objem, nebude to nič pre vás.
O mojich momentálne najpoužívanejších maskarách sa dočítate v tejto recenzii.


No a nakoniec nesmiem zabudnúť ani na niečo na pery. Mám rada pomády, lesky, rúže, no ak by som si mala vybrať jeden produkt, mal by byť dosť univerzálny a teda takým hybridom od všetkého. Tento Clarins Instant Lip Perfector (recenzia TU) je presne podľa môjho gusta. Funguje ako pomáda, pery jemne tónuje a zároveň im dodá ten šťavnatý lesk. Takže ak by som mala ostať do konca života pri jednom, bol by to určite on, ten pravý šampión.


A čo vy a vaše obľúbené produkty?
Bez ktorých si už líčenie predstaviť neviete?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára