pondelok 27. apríla 2015

|Spotrebované produkty #7|

Zdravím zlatíčka,
tak ako každý pondelok, aj dnes som si pre vás pripravila jeden príspevok, ktorý bude opäť po mesiaci venovaný spotrebovancom. Ako sa zdá, tieto príspevky vás naozaj bavia a ja sa tu môžem do sýtosti tiež rozpísať, takže radosť je vzájomná :D Tak sa poďme teda pozrieť na to, čo sa mi podarilo vypotrebovať tentoraz a s čím som (ne)bola spokojná.



Začnem pre mňa totálnym prepadákom. Micelárkou od Garnier na citlivú pleť, ktorú veľa ľudí prirovnáva k Bioderme, čo ma pochopiteľne zaujalo a mala som voči nej naozaj veľké očakávania, ktoré sa však nenaplnili. Odličovacia schopnosť bola slabšia ako pri Bioderme, ale to by som jej ešte prepáčila, pretože zatiaľ som s ničím iným spokojná nebola, no vždy sa našlo aspoň niečo trochu podobné. Vadili mi však na nej dve hlavné veci a to, že po odlíčení mi na pleti zanechala trochu nepríjemný film, ktorý po chvíli síce uschol, ale predsa. No a druhým negatívom bola parfemácia výrobku, resp. poviem, že smrad.  Dokonca aj priateľ to postrehol, takže len v mojej hlave to určite nebolo. Je dosť možné, že som mala vadný kus, neviem, možno tak smrdia aj ostatné, no pravdupovediac, zisťovať to znova nechcem :D Určite by som do ďalšieho balenia nešla, no ak vám micelárka vyhovuje, dobré pre vás. Je cenovo naozaj priateľná, ale my sme si bohužiaľ nesadli a keď budem hľadať niečo drogérkové, radšej siahnem po niečom inom.


No a teraz už prejdime k príjemnejšej časti. Rituals sprcháče sú top sprcháčmi, ktoré som mala možnosť vyskúšať. Dovolím si povedať, že sú to tie najlepšie, aké sa na trhu nachádzajú. Veľmi luxusné, krásne voňajú, pokožku hydratujú, nevysušujú a vydržia naozaj dlho. Okrem toho, keďže ide o penu, môžete ich použiť aj na holenie, takže je to multifunkčný produkt. Červené balanie Diwali Delight som používala ja. Bolo s vôňou pačuli a kardamónu, čo bola neskutočne nádherná, zmyselná až magicky orintálna vôňa. Viem si predstaviť, že to nemusí byť každého šálka kávy, no za mňa jednoznačne palec hore. Priateľ mal modrú, Samurai, čo bola klasická pánska vôňa, ktorá obsahovala organický bambus a cédrové drevo. Pre mňa nič výnimočné, no jemu sa veľmi páčila. Peny sú dosť drahé (235kč za 200ml), no obe vydržali strašne dlho. Stačí vám jeden strek a umyjete si celé telo. Ja som sa však trochu džabala, no aj tak mi vydržala vyše dvoch mesiacov, čo je dosť pozoruhodné (priateľovi asi o dva týždne dlhšie). Takže ak to porovnám s obyčajným 200ml sprcháčom, ktorý mi vydrží 3-4 týždne, tak toto je naozaj skvelý produkt. Jediné vytknutie čo mám, je že by pánsku sekciu mohli rozšíriť o trochu zaujímavejšie vône.


Ďalší produkt som nespotrebovala síce ja, no zbožňujem ho a preto ho chcem spomenúť a odporúčiť vám, v prípade, že hľadáte skvelý parfém pre manžela, priateľa, či iného blízkeho. Je to Versace Eau Fraiche, famózna, svieža citrusová a veľmi mužná vôňa, ktorá je fantastická na celý rok. Je to typ vône, ktorý sa mi asi nikdy neočuchá a to až tak, že som priateľovi kúpila ďalšie balenie na narodky. Vrelo odporúčam, choďte si ju ovoňať a uvidíte. Za mňa jednoznačne najlepšia pánska voňavka, akú som doteraz vo svojom živote ovoňala.


Tí, ktorý ma už na blogu sledujú dlhšie vedia, že moje podpažie zbožňuje sprejovú Rexonu. No sem tam zaexperimentujem, i keď často to nedopadne dobre. Tentoraz som bola milo prekvapená z Nivea spreju Powder Touch, od ktorého som po predchádzajúcej zlej skúsenosti s Niveou neočakávala veľa. Deodorant bol naozaj super, krásne, jemne krémovo voňal a mal mierne pudrovú konzistenciu (predpokladám vďaka kaolínovému púdru, ktorý je uvedený na obale). Chránil dokonalo (neviem ako to s ním bude v lete, pretože vtedy prejdú u mňa deodoranty zaťažkávacou skúškou), no s tou 48 hodinovou výdržou je to podľa mňa blbosť. Ešte ho určite niekedy vyskúšam.


Aj s ďalším produktom som bola nadmieru spokojná. Ziaja telové mliečko z kozieho mlieka je taká klasika, ktorou nič nepokazíte. Je určené na suchú a normálnu pokožku, čo je presne môj prípad. Je zvláštne, ako sa naša pokožka tela líši od tej na tvári. Tvár mám mastnú a telo skôr suché :D No každopádne, mliečko bolo super, perfektná hydratácia, nádherná jemná vôňa a praktické dávkovanie. Bonusom je ešte jeho nízka cena. Určite si ho ešte niekedy kúpim, no momentálne mám otvorených strašne veľa iných značiek a druhov, takže tak skoro to asi nebude.


Vatové tampóny sa síce zdajú ako veľmi bežná a nudná vec, na ktorej sa nedá nič pokaziť, no jeden by sa nemohol viac mýliť. Niekedy vám nesprávny druh alebo značka vedia otráviť celú odličovaciu rutinu. Najviac obľubujem tampóny z Lidlu Iserée. Sú voči mojej pokožke šetrné, majú dostatočnú hrúbku a za málo peňazí máte veľa muziky. Nedávno som si kúpila ďalšie balenie týchto maxi vatových tampónov, ktoré si už ale nekúpim a to preto, že je ich veľmi málo a i keď sú síce väčšie, spotrebovala som ich strašne rýchlo. Takže nabudúce už len klasické malé okrúhle.
No a k tampónom Linteo Satin napíšem len toľko, že nikdy viac. To už rovno môžete použiť tenkú servítku :D Čistá katastrofa.


Cien lidlácke odlakovače sú tiež moje obľúbené. Skvelo sa s nimi pracuje, majú praktickú pumpičku a nízku cenu. Bohužiaľ nie sú veľmi šetrné ani k nechtom, ani k okolitej pokožke. Toto je už moje asi tretie balenie, no do ďalšieho tak skoro nepôjdem. Momentálne si preliečujem nechty, pretože sa mi začali strašne štiepiť a lámať, čo môže byť spôsobené aj týmto odlakovačom.


Ďalšia klasika, ktorej ostávam verná už niekoľko rokov a ešte dlho to asi nebudem meniť. Odkedy používam Lacalut Aktiv, neviem, čo je to mať citlivé zuby a nekrvácajúce ďasná a som za to vďačná, pretože kedysi bolo každé umývanie zubov neznesiteľné.


Ako už iste viete, Clinique značku mám veľmi rada. Takmer všetko, čo som od nich zatiaľ vyskúšala mi sadlo (sú aj výnimky, ale väčšina áno). Ešte minulý rok som dostala k nákupu taštičku s miniatúrkami, kde sa nachádzalo aj čistiace mydlo. To bolo určené skôr pre suchú až kombinovanú pleť, no v zime mi vyhovovalo skvelo, takže nemám výhrady. Momentálne používam veľké balenie určené na mastnú pleť a som taktiež nadmieru spokojná.
Po skvelej skúsenosti s makeupom Anti-blemish solution (ABS) som s radosťou siahla aj po vzorke Stay-Matte pre mastnú pleť. Produkt bol naozaj skvelý, krásne sa s ním pracovalo, perfektne kryl, no prekvapilo ma, že odtieň bol na mňa o trochu tmavší a to sa volal Neutral a moj ABS je v odtieni Fresh Neutral a sedí mi skvelo. Okrem toho má trochu iný finiš ako ABS. Pleť je rozžiarenejšia, no o trochu rýchlejšie sa na pleti objavuje mastný film. Ale inak to nie je žiadna katastrofa. Make up by som si kľudne kúpila, ak by bol teda o jeden odtieň svetlejší.


No a z kozmetiky tu mám ešte dve vzorky. Prvou je hydratačná maska Express Flower Gel od Sisley, ktorá bola skvelá, pleť prehydratovala, rozjasnila, no za tú cenu (okolo 80eur!!!) by som do plného balenia nešla. Ako som blázon, ale aj na mňa je to už príliš.
Od značky Lancome som v živote nič neskúšala a celkom ma teda vzorka tohto séra proti starnutiu zaujala. Vrásky okolo očí už mám, tak reku, že uvidíme :D. V prvom rade musím povedať, že sérum nádherne voňalo, úplne mega luxusne a vedela by som si ním mazať celé telo :D Krásne sa vstrebávalo, s make upom spolupracovalo pekne, no nevidela som žiadne rozdiely po jeho vypoužívaní. Žeby krátky čas používania? Neviem, je to možné, no v rôznych testoch som už videla, že Lancome krémy a séra nie sú bohvie čo na to koľko stoja, takže asi by som do plného balenia nešla.


Nakoniec tu mám pre vás ešte jedno odporúčanie na fantastický sypaný čaj. Ak ste teda čajíčkary a milujete rôzne druhy čajov, tak ako ja, tento by ste mali vyskúšať. Volá sa Biele perly Fujianu a ja som ho kupovala v jednej malinkej predajničke v Tescu. Bol to zatiaľ najlepší čaj, aký som vyskúšala. Jednak už na prvý pohľad bol nádherne farebný, keďže obsahoval kvety jasmínu, pomaranča, ruže a slnečnice, no neskutočne úžasne voňal a ešte lepšie chutil.


Tak a to už by bolo na dnes všetko. Aj naďalej pre vás zbieram prázdne obaly a obalčeky, takže aj ďalší mesiac sa máte na čo tešiť.

Máte skúsenosti s niektorým zo spomínaných produktov?
Aký je váš názor na ne?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára