piatok 17. apríla 2015

|Ziaja Med Šampón proti lupinám|

Želám vám krásne predvíkendové ráno,
v dnešnom článku sa trochu porozprávame o šampóne značky Ziaja, ktorý mi bol zaslaný na testovanie. Ako už asi viete, po dvadsiatke som začala trpieť dermatitídnymi problémami s vlasovou pokožkou. Produkt, ktorý mi pomôže na lupiny zas naopak vyvolá tvorbu hnisavých vyrážok a naopak. No a ak sa mi to aj dá do poriadku, vlasy mám pekné akurát tak čerstvo po umytí a aj to necelý deň. Takže jedno trápenie strieda ďalšie. No nevyberiete si. Šampóny, ktoré na tento účel potrebujem sú jednak maximálne drahé a hlavne hrozne malé, takže vám vydržia len krátko. Keďže sa mi asi pred mesiacom a pol opäť vrátili lupiny, starostlivosť určená na tento typ problému od Ziaja Med prišla ako na zavolanie. Ako to teda celé dopadlo?


Na začiatok si teda dáme menší všeobecný pokec. Lekárenská rada Ziaja Med obsahuje hneď tri druhy starostlivosti o problematickú pokožku hlavy a vlasy. Nájdete tu posilňujúcu starostlivosť, šampón s obsahom vlčieho bôbu, ktorý spomaľuje proces vypadávania vlasov. V boji so svrbiacou pokožkou je vhodný upokojujúci šampón s obsahom kukuričného škrobu, aloe vera a mäty, ktorý obnovuje prirodzenú rovnováhu pokožky, upokojuje ju a hydratuje. Posledným šampónom z tejto rady je starostlivosť proti lupinám, určená na redukciu príčin a prejavov lupín. A práve tento posledný vám dnes trochu priblížim.


Šampón obsahuje pirokton olamín, komplex organických solí, ktoré majú protiplesňový účinok. Jeho pôsobenie spočíva v eliminácii patologickej mikroflóry, inhibícii rastu kvasiniek, ktoré spôsobujú lupiny, obnovuje rovnováhu procesu rohovatenia pokožky a pôsobí aj ako prevencia proti ďalšej tvorbe lupín.
Ďalšou z hlavných zložiek produktu je zinok, ktorý znižuje mastenie vlasov a stimuluje aj ich rast.
Treťou, no tiež podstatnou zložkou je alantoín, ktorého hydratačné účinky pomáhajú regenerovať pokožku a chrániť ju pred podráždením a vysušením.
Okrem týchto hlavných ingrediencií sa tu nachádza ešte výťažok z mäty a vŕbovej kôry a provitamín B5.


Šampón je určený pre všetky typy vlasov a vhodný predovšetkým pre mladých v puberte. 
Jeho účinky spočívajú v redukcii a postupnej eliminácii lupín a zabránení ich opätovnej tvorbe. Taktiež znižuje mastenie vlasov.
Produkt sa nachádza v nepriehľadnej bielej plastovej fľaši s obsahom 300ml a jeho cena sa pohybuje zhruba okolo 5€ a viac.
Odporúčaná aplikácia je 2-3 krát do týždňa po dobu 2-4 týždňov, v 5 minútovom pôsobení a opláchnutí vodou. Po tejto kúre sa môže aplikovať ako prevencia 1-2 krát do týždňa. 


Tak a teraz už prejdime k mojim osobným pozorovaniam a dojmom. Šampón má gélovito-vodnatú konzistenciu. Musíte ho poriadne vytlačiť, inak sa vráti späť do fľaše, čo bola niekedy sranda :D Má veľmi príjemnú a upokojujúcu mentolovú vôňu. Zo začiatku má mierne chladivý efekt (ktorý som po čase už nevnímala), takže na citlivú a svrbiacu pokožku, ktorou často trpím aj ja sama, je ako stvorený a v tomto som si ho doslova užívala. Pení skvelo, takže ho stačí naozaj málo a oplachuje sa veľmi ľahko.


Samotný produkt je skvelý a hoci som doň vkladala obrovské nádeje, nepomohol mi. Zdá sa, že moje problémy sú o dosť väčšie, no neľutujem jeho vyskúšanie. Je to naozaj skvelý produkt po ktorom som vlasy mala krásne hebké, lesklé, nadýchané, dokonca mi vydržali o jeden deň čerstvejšie a menej mastneli (tak ako to uvádza popis), čo som naozaj ocenila. Jeho ďalšie veľké plus vidím aj v tom, že naozaj pokožku hlavy upokojuje. Tá ma za celý čas testovania nesvrbela ani raz. No na druhej strane mi lupiny prešli po mesiaci do vyrážok, ktorých som sa zbavila až úplne iným šampónom. Teraz je však otázne, akoby pokožka reagovala, ak by som tieto dva šampóny striedala.

Ako ste na tom vy s vlasmi a vlasovou pokožkou?
Potrebujete nejaké špeciálne produkty alebo si vystačíte v pohode s tým, čo nájdete v drogérii?
BTW, už zajtra sa môžete tešiť na jarnú giveaway, v ktorej nájdete aj jeden produkt značky Ziaja.
Pekný víkend prajem


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára