nedeľa 3. mája 2015

|A výhercom giveaway sa stáva...|

Želám vám krásnu nedeľu zlatíčka,
tak a je to tu. Vyhodnotenie giveaway, na ktoré ste už určite netrpezlivo čakali. Zapojilo sa vás hojne, čo som ani nečakala a čomu sa naozaj teším, no na druhej strane ma mrzí, že obdarovať môžem jedine jednú z vás. Taktiež sa veľmi teším, že sme konečne prekročili hranicu 300 a teda vítam nových čitateľov a dúfam, že sa vám u mňa bude páčiť.
Všetky vaše milé komentáre som si prečítala do posledného a musím povedať, že súhlasím s každým jedným. Jar je naozaj magické obdobie, kedy sa človek teší z mnohých príjemných a často aj tých najobyčajnejších vecí. Ja mám vždy na jari najradšej, že konečne nemusím vstávať za tmy, že pri odchode do práce mi stačí na seba hodiť jednú tenkú bundu, milujem, ako slnko každé ráno zaleje našu kanceláriu svetlom a teplom a hlavne zbožňujem to, že všetko krásne kvitne a prebúdza sa, ako ja ;) No nebudem už teda zdržiavať a vyhlásim konečne meno, ktoré vyžreboval random, a tou šťastnou teda bude moja menovkyňa Nikolka, ktorej týmto srdečne gratulujem. A vy ostatní nezúfajte, už čoskoro sa na blogu určite objaví ďalšia, podobne skvelá rozdávačka, ktorej sa budete môcť zúčastniť, pretože ma baví robiť vám radosť. Takže sa máte na čo tešiť ;)
Prajem vám krásny zvyšok víkendu




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára