pondelok 4. mája 2015

|Clarins Instant Light Lip Comfort Oil Review|

Krásne ránko prajem,
je to už vyše týždňa, čo sme tu mali nejakú recenziu, preto som sa rozhodla to dnes trochu napraviť. Značka Clarins prišla na jar s krásnou novou a sviežou kolekciou, plnou skvelých produktov dekoratívnej kozmetiky. Moju hlavu však zamotal predovšetkým jeden z nich - olej na pery a to hlavne preto, že som donedávna o podobnom type produktu ešte nepočula. Takže ma to pochopiteľne zaujalo. Do Fannka som chodila celý marec, každý týždeň, už si o mne museli myslieť, že som šialená :D V Čechách ho už mali a u nás stále nič. No a potom, keď sa sem konečne dostali, už v ten deň ich mali vypredané :D No povedzte, či to nie je zákon schválnosti. No na eshope ešte našťastie boli a tak som šupom urobila objednávočku. A aký je teda môj názor na toto na prvý pohľad skvostné dielko?


Olej ma okamžite zaujal svojim obalom. No uznajte, vyzerá dokonalo. Veľmi jednoducho a štýlovo. Ja, trpiaca posadnutosťou krásnymi vecami, som v tomto bola úplne očarená a moje srdiečko doslova plesalo. Na fotkách možno nevyzerá tak zaujímavo (dalo to prácu odfotiť ho aspoň tak, ako je, pretože je celý lesklý a všetko sa od neho odráža), no v skutočnosti je to typ produktu, ktorý budete chcieť vytiahnúť zo svojej kabelky. No ale všetci dobre vieme, že ak produkt stojí za "hov..", tak si s pekným obalom môžeme tak akurát viete čo :D


Zámerom značky bolo vytvoriť produkt, ktorý by vyzdvihoval krásu pier a taktiež sa o nich aj staral. Obsahuje koktail rastlinných olejov, ktoré okamžite pery vyhladia a tie potom vyzerajú plnšie, zdravšie a zdôraznia ich nádherný lesk bez lepkavého pocitu. Je obohatený o výživné mastné kyseliny, olej z lieskových orechov, malín a organický jojobový olej, ktoré chránia pery pred dehydratovaním a zanechávajú ich tak hladké a v pohodlí.


Vo vnútri sklenenej fľaštičky s objemom 7ml sa nachádza na prvý pohľad priesvitno - červená tekutina. Tá vonia neskutočne krásne, síce mne veľmi nepripomína maliny (moooožno trochu), skôr nejaké cukríky, no má byť malinová. K dispozícii je ešte medová verzia, no keďže med veľmi neobľubujem, siahla som radšej po tejto ovocnej verzii (02 Raspberry).
Na aplikáciu slúži obrovský penový aplikátor, ktorý pripomína tyčinku do ucha, ale v mega verzii :D
Je veľmi jemný a nanášanie ním je super rýchle a jednoduché.


Po prvom nanesení na pery som bola veľmi prekvapená, pretože som očakávala typický olej, niečo mastné a riedke, čo mi stečie po rýchlo dole. No v skutočnosti (aj napriek tomu, že popis uvádza, že nie je lepkavý) má olej leskoidnú, lepivejšiu konzistenciu, takže ak nie ste fanúšik takýchto konzistencií, produkt nebude to pravé pre vás. Mne osobne to však aj napriek tomu, že lepivé lesky nemám rada, nevadí. Prečo? Pretože mi pery krásne hydratuje, zanecháva ich vláčne a ak teda nepijete alebo nejete, vydrží na nich aj celkom dlho a tým pádom nemusím používať žiadnu pomádu a pery sú stále namazané.


Takže celkovo hodnotím olej veľmi pozitívne. Ak máte radi luxusnejšie typy produktov na pery, určite jeho kúpu neoľutujete, no všetko závisí od toho, či máte radi lepivejšiu konzistenciu. Pery krásne vyhladí, zvlhčí a dodá im len veľmi jemnú farbu, vďaka ktorej vyzerajú prirodzene, lesklo a zdravo.
Olej by mal byť súčasťou bežnej ponuky značky Clarins v parfumériách Fann, avšak malinová verzia je len limitka, takže neviem, či ju ešte zoženiete.

Ako sa vám tento produkt pozdáva?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára