piatok 1. mája 2015

|Movie Tips #7|

Zdravím zlatíčka moje,
tak sme sa konečne dočkali prvého z dvoch dní voľna počas tohto krásneho, rozkvitnutého a dúfajúc aj teplého mesiaca. A preto si dnes dáme tak trochu oddychový post, v ktorom vám opäť predstavím zopár filmových noviniek, ktoré som v poslednej dobe videla. Takže nebudem sa viac zdržiavať kecami a prejdem rovno na to ;)


Insurgent
Druhé pokračovanie knižnej trilógie Divergencia sa dočkalo konečne aj filmového spracovania. Po úspešnej jednotke (teda aspoň z môjho hľadiska, pretože sa mi jednotka naozaj veľmi páčila), to tvorcom vyšlo o niečo menej než naposledy. Kým v prvej časti sa mi výber herečky do úlohy hlavnej hrdinky veľmi páčil, v dvojke už tomu tak nebolo. Neviem, možno za to môžu tie jej vlasy. Každopádne, prišlo mi to miestami nudné a nezáživné. Ale aj tak som zvedavá na pokračovanie. Možno si trojkou vylepšia skóre. Ide však len o môj relatívny názor, čo neznamená, že vám sa film nemôže páčiť. Pre tých, ktorý vôbec netušia o čom to vlastne je tak prezradím len toľko, že je to na štýl Hunger Games, Maze Runner a podobných knižných predlôh. V tomto prípade je to o skupinke ľudí, ktorý ako jediný prežili vojnu a tak došlo k rozdeleniu obyvateľstva do piatich frakcií, z ktorých má každá v spoločenskom rebríčku svoje zaradenie a jasnú úlohu. Jestvuje však malá hŕstka jedincov, ktorý vybočujú z rady a tí sa označujú ako divergentný, pričom takýchto ľudí považujú ostatný za hrozbu.


Fast and Furious 7
Ďalšia časť (áno píšem ďalšia a nie posledná, lebo podľa záveru tomu ešte nie je koniec :D) akčnej "ságy", v ktorej sme mohli naposledy vidieť skvelého Paula Walkera. Musím sa priznať, že nikdy som týmto filmom neholdovala, no keďže som s nimi prakticky vyrastala, bolo pochopiteľné, že som chcela vedieť, ako to teda s postavou Briana dopadne, pretože on bol na tom celom asi najzaujímavejší. Keď opominiem všetky tie "crazy" kaskadérske kúsky a mierne trápne prehnané scény, urobili to nakoniec celkom dobre a takmer som nepoznala, že v asi 60% filmu nehrá Paul. Každopádne, na ďalšiu časť do kina už asi nepôjdem.


Seventh Son
K tomuto len veľmi v skratke. Dobrodružno - fantasy film o lovcovi čarodejníc a jeho učňovi. Na bežné pozretie celkom fajn, no nebolo to nič závratné, na čo by som musela ísť do kina. Trochu ma mrzelo, že môjho obľúbeného Kita Haringtona zabili hneď na začiatku, no čo už narobíte.


Road Within
Jeden z najlepších filmov aký som za poslednú dobu videla. Ako to dopadne, keď sa traja pacienti psychiatrickej liečebne - jeden s Touretovým syndrómom, ďalší s OCD a dievča trpiace anorexiou - vydajú na dobrodružnú cestu naprieč Amerikou, aby rozprášili popol matky jedného z nich. Veľmi pekne a zaujímavo spracovaný film, na ktorom som sa veľa nasmiala, takže vrelo odporúčam.


Exodus: Gods and kings
Krásne a nezvyčajné spracovanie o Mojžišovi a jeho živote a o tom, ako sa s niekoľkými stovkami otrokov snažili vymaniť z tyranie vládcu Egypta Ramzésa. Naozaj vrelo odporúčam. Od začiatku do konca som sa ani kúsok nenudila a to veľmi biblické filmy nemusím.


The Duff
Ak máte radi "teenage" príbehy so šťastným koncom na štýl Mean Girls, Prom a podobne, určite sa vám bude páčiť aj tento. Okrem toho tam hraje neskutočne sexy herec, takže ak vás to aj nebude baviť, je sa aspoň na čo pozerať :D A teraz v skratke: Hlavná hrdinka Bianca, šedá myška zistí, že je D.U.F.F.(Designated Ugly Fat Friend). Týmto pojmom sa zjavne označujú ľudia v skupine, ktorý sú menej atraktívny a zaujímavý na prvý pohľad, ako ich  zvyšný kamaráti (čo už však nevypovedá o osobnosti a o tom, čo má v hlave). Jej reakcia je, že sa začne proti tomu búriť, spretrhá nite so starými kamarátkami a snaží sa získať si srdce chalan, po ktorom tajne roky túži. 


Horrible Bosses 2
V jednotke sa teda trojica kamarátov snaží zniesť zo sveta svojich despotických šéfov. Dvojka už bude trochu o niečom inom. Hlavný hrdinovia sa osamostatnia, začnú podnikať a to tak, že vymyslia produkt, ktorý si patentujú. Nájdu si k tomu investora, ktorý ich však nakoniec prekabáti a tak unesú jeho syna, aby ho mohli vydierať. Film skvelý na pohodový piatkový večer, i keď jednotka bola podľa mňa o trochu lepšia.


The Cobbler
Posledným dnešným filmovým tipom je komédia s Adamom Sandlerom o židovskom obuvníkovi so zázračným šiacím strojom, vďaka ktorému sa môže stať kýmkoľvek, koho topánky si obuje. Trailer ma veľmi zaujal, film už trochu menej, no keď hľadáte niečo nenáročné, postačí. Inak to bol však jeden z tých slabších Sandlerových filmov.


Tak a to by bolo na dnes všetko.
Videli ste v poslednej dobe nejaké iné zaujímavé filmy?
Podeľte sa s nimi v komentároch dole ;)
Prajem pekný predĺžený víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára