pondelok 11. mája 2015

|Tarte Amazonian Clay 12-hour Blush Review|

Krásne ránko prajem,
dnes je na programe recenzia na jeden možno trochu menej známy produkt, ak teda nesledujete všetky zahraničné blogy. Od americkej značky Tarte som strašne dlho chcela niečo vyskúšať, no u nás sa zohnať nedá a aj na internete je to snáď nemožné. Kamarát šiel v marci na dovolenku do Ameriky a bol taký zlatý, že mi spravil v Sephore menší nákup. Dlho som rozmýšľala, čo si teda od Tarte nechám doniesť a nakoniec som sa rozhodla pre lícenku Amazonian Clay 12-hour Blush, ktorú všade ospevujú a o ktorej som si myslela, že by mohla byť najbezpečnejšou voľbou, keďže som produkt v reály nemohla vidieť ani vyskúšať. A ako to teda dopadlo? 


Už na prvý pohľad musíte uznať, že lícenka je proste dokonalá. Veľmi jednoduchá a tak skvelý produkt na fotenie som už dávno nemala. Bola to jedna radosť, čomu svedčí aj množstvo fotiek, ktoré som urobila, ako aj to, že som ich ani do príspevku nevedela zredukovať :D
Produkt bol zabalený v priehľadnej krabičke s popiskom na boku "cruelty free", teda, že nebol testovaný na zvieratkách, čo si myslím, že by už v dnešnej dobe malo byť samozrejmosťou u všetkých produktov a teda milo ma to v tomto prípade prekvapilo a potešilo.


Všeobecný popis uvádza, že ide o dlhotrvajúcu, solárne (? slnkom) zapečenú lícenku. Vďaka špeciálnemu zloženiu, obohateniu o amazónsky íl, je vhodná pre všetky typy pleti a poskytuje tak prirodzený finiš, ktorý trvá celých 12 hodín. Je vhodná aj pre mastnejšiu pleť, pretože íl minimalizuje jej mastenie, vyrovnáva rovnováhu a drží produkt na mieste. Naopak suchšia pleť vďaka výživným a hydratačným vlastnostiam ílu je vyživená a prirodzene zadržiava vlhkosť.

Neobsahuje žiadne parabény, ftaláty, sulfáty, žiadne parfémy ani iné škodliviny.


Po otvorení sa mi naskytol takýto nádherný pohľad na štruktúru lícenky a praktické zrkadielko. Veľmi oceňujem, že súčasťou balenia nie je žiaden štetec, ktoré sú často na nič a kvôli ktorému by muselo byť balenie omnoho väčšie. Takto je balenie veľmi šikovné, tenučké a nezaberá veľa miesta.


Z množstva odtieňov, ktoré na sephoráckej stránke uvádzajú som mala spočiatku problém si vybrať, no nakoniec som sa rozhodla pre trochu šťavnatejšiu farbičku v odtieni Natural Beauty.
Balenie obsahuje 5,6g produktu, čo je taký štandard si myslím a cena sa pohybuje okolo 28 dolárov.


Nie som bohvie ako veriaca vo všetky tie 24-48 a podobne hodinové výdrže, preto to, že v tomto prípade uvádzajú 12 hodín, sa mi zdá aj celkom uveriteľné a reálne. Na mojich líčkach vydrží celý pracovný deň a ešte veľmi dlho po tom. Momentálne mám obdobie, kedy vôbec nepoužívam púder, takže ak použijem nejaký produkt, hneď vidím, či je vo výdrži dobrý alebo nie. S touto lícenkou sa moje líca absolútne nelesknú, čo bude asi naozaj spôsobené ílom, ktorý redukuje mastnotu. 


Pigmentácia produktu je šialene dobrá. Stačí po ňom jemne prejsť štetcom, preto to spočiatku môžete prehnať, no na druhý - tretí krát, keď už vychytáte techniku zistíte, že je to proste pecka. Tak krásna, svieža a pigmentovaná farba, ktorá na líčkach vyzerá úplne fantasticky. Tie vďaka nej vyzerajú zdravo, mladšie a sexy. Ak by sa dalo zamilovať do kozmetického produktu, bol by to určite tento. Už sa naozaj nedivím, že všetky zahraničné blogy o ňom vkuse básnia.


Cena produktu je pomerne vysoká, no jeho kvalitu naozaj vidieť. Je to typ produktu, ktorý naozaj vrelo odporúčam a ak na neho niekedy niekde natrafíte, určite ho vyskúšajte, pretože je naozaj skvelý a to nehovorím len tak. Ak by som si mala vybrať, že dokonca života budem používať len jednu jedinú lícenku, s čistým svedomím vám poviem, že by to bola práve táto. Vyhráva u mňa na celej čiare.
Značka Tarte ma teda veľmi pozitívne prekvapila a v budúcnosti by som určite rada vyskúšala aj nejaké ďalšie jej produkty.

A čo vy? Máte nejakú skúsenosť s Tarte?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára