pondelok 2. mája 2016

|April Favorites|

Zdravím vás zlatíčka,
keďže už druhý deň tu máme nový mesiac, je čas na ďalších obľúbencov. Tieto príspevky máte očividne veľmi radi, takže si opäť ukážeme zopár produktov, ktoré mi v poslednej dobe ulahodili a ktoré som s obľubou používala takmer celý uplynulý mesiac. Dúfam, že vás aspoň trochu inšpirujem a možno naladím na vyskúšanie niečoho nového a zaujímavého.  Tak teda zbytočne nezaháľajme a poďme na to ;)


V poslednej dobe som prepadla sprchovým gélom. Jasné, že som sa sprchovala aj predtým a používala ich neustále, ale moja posadnutosť týmito produktami už nepozná asi hraníc :D Len v sprche mám načaté asi štyri gély a nehovoriac o tom, koľko ich mám ešte v zásobe. Ale však nevadí, to sa spotrebuje. Veľmi som si obľúbila sprcháč Nivea s vyživujúcimi olejmi a vôňou plumérie, ktorý je tak svieži a energizujúci. Kedysi som od tejto značky preferovala skôr krémovejšie druhy, no vidím, že budem musieť vyskúšať aj ďalšie nekrémové, ktoré budú ideálne na leto, keď chce človek príjemnú a osviežujúcu sprchu.


Stále viac a viac si na sebe všímam, že tridsiatka sa nezadržateľne blíži. Aj napriek tomu, že sa o svoju pleť a očné okolie starám, sem tam už pribudne nejaká tá vráska a čoraz častejšie sa budím s vačkami pod očami. Nato však mám jedného super pomocníka a to Clinique All About Eyes Serum. S touto vecičkou je do pár minút po vačkoch. Veľmi ma baví dávkovanie v podobe chladivej guličky, ktorá je tak príjemná. Ozaj vydarený produkt, ktorý skutočne funguje a vrelo ho doporučujem.

Čo sa týka make upu, znovu som objavila svoju lásku k High Definition Foundation  od Make Up For Ever, ktorý je proste top. Perfektne kryje a vyzerá na pleti veľmi prirodzene. Okrem toho je to jedna balada, ak sa máte v pláne fotiť, pretože vďaka nemu bude vaša pleť vyzerať dokonalo a vyhladene.


Keďže tu máme jar, ustúpila som od jemne ružových, tzv. baby pink líceniek a prešla skôr k tým výraznejším a bláznivejším. Jednou z takých je aj Tarte Amazonian Clay 12 Hour v odtieni Natural Beauty, ktorá je prosto dokonalá. Dodá líčkam šťavu a potrebnú dávku života, no zároveň vyzerá veľmi prirodzene a je to typ farbičky, ktorá bude vyzerať dobre na akejkoľvek pleti, takže sa jej vôbec nemusíte báť. Škoda len, že sa táto značka zháňa dosť ťažko, v opačnom prípade by som už vyskúšala aj kopec ďalších jej produktov.

Produkty na pery dosť striedam a len málokedy sa vraciam viac dní po sebe k tomu istému rúžu, či balzamu. A to bol presne prípad balzamu Elf v odtieni Nude. Má veľmi podobnú farbu ako moje pery, čiže to nie je nič výrazné, z čoho by ste padli na zadok. No krásne ich tónuje a hydratuje po celý deň. S týmto balzamom absolútne neviem, čo sú to popraskané pery. Okrem toho je to vďačná vecička, ak už fakt neviete, čo si na tie pery vlastne dať.


No a na záver som nemohla vynechať ani jeden skvelý parfém. Kupovala som ho v Prahe v Bershke, čo je ozaj zvláštne, lebo väčšinou mi takéto parfémy smrdia. Tento mi však okamžite sadol a neviem sa ho nabažiť. Používam ho odvtedy takmer každý deň a myslím, že to bude moja go to voňavka na leto.


A čo ste si počas apríla zamilovali vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára