streda 4. mája 2016

|Avon Products Review|

Zdravím vás,
vitajte opäť pri ďalšom článku, ktorý bude tentoraz venovaný recenzii na produkty Avon, ktoré mi boli prednedávnom zaslané na testovanie. Poďte sa teda so mnou pozrieť na to, ako to dopadlo.


Začnem teda s tým, na čo som sa tešila najviac a to s kompaktným make upom Ideal Flawless s pudrovým efektom. Na make upy si dosť potrpím, pretože mám mastnú pleť a nemôžem si dovoliť na ňu nacapať hocičo. Doposiaľ som ešte nikdy neskúšala podobný typ produktu, takže ma to okamžite zaujalo a bola som fakt zvedavá ako to dopadne. Na make upe ma hrozne baví jeho balenie, i keď by mohlo byť o niečo tenšie, aby nezaberalo toľko miesta. Avšak obsahuje aj hubičku, takže sa dá pochopiť, prečo ho výrobcovia spravili bucľatejším.


Z niekoľkých dostupných odtieňov som sa rozhodla pre odtieň Nude, ktorý mi sadol perfektne. Má žltší podtón a to mi maximálne vyhovuje. Konzistencia make upu je príjemná krémová, no bohužiaľ tu moje nadšenie z produktu končí, pretože v tomto mi ale že absolútne nesadol. Nech som ho nanášala akokoľvek - štetcom, rukou, či hubičkou, ktorá bola súčasťou balenia - efekt bol vždy rovnaký. Make up sa neustále po pleti hýbal, nevedel sa poriadne usadiť a zostať na mieste a neskutočne pruhoval. A o pudrovom efekte ani nehovorím, pretože sa dosť na pleti leskol. Takže za mňa musím povedať tomuto produktu nie. No takej suchšej pleti by možno mohol vyhovovať. Neviem no. Máte nejaké vlastné skúsenosti s podobným druhom produktov?

Cena: 8,90€


Ďalšou vecičkou, ktorá ma zaujala bol štetec na make up a púder. Keďže make upy už dlhšiu dobu nanášam len štetcom, pretože je to pre mňa omnoho pohodlnejšie, chcela som vedieť, ako obstojí tento Avoňácky. Ani v tomto prípade sa wau efekt nekonal a to hneď z niekoľkých dôvodov. Prvým je, že je štetec dosť tuhý a má malú pohyblivosť. Kvôli tomu sa make up nerozotiera dobre, je to dosť zdĺhavé a frustrujúce, pretože vytvára potom šmuhy. Ďalším dôvodom je, že ma malú plochu a osobne preferujem skôr širšie štetce. Jeho využitie som však našla a to pri nanášaní korektora alebo rozjasňovača. Tým že je tak malý, perfektne sa hodí na tieto časti tváre a okrem toho nenaberá veľké množstvo produktu, takže ním dokážete vykúzliť veľmi prirodzený finiš.


No a na záver tu mám jednu topku a to maskaru Big & Multiplied Volume Mascara. Musím sa priznať, že po prvom použití ma veľmi nenadchla, pretože som mala pocit, že s mojimi riasami nič nerobí a bola som sklamaná, no druhý a tretí krát akoby ožila. Poznáte to, keď máte pero, ktoré musíte trochu rozpísať, aby bolo dobré a toto bol presne podobný prípad. 


Maskara má širokú kefku s klasickými štetinami, čo obyčajne moc neobľubujem, pretože preferujem skôr umelé kefky, ktoré moje riasy tak nezlepujú. Avšak s touto je práca jedna radosť, krásne ich prečeše, predĺži a dodá im potrebný objem. Okrem toho, riasy s ňou vyzerajú veľmi prirodzene a dá sa vrstviť, takže sa nemusíte obávať, že budete vyzerať ako precapaná bábika. Počas dňa neopadáva a ani sa neotláča, čo je fakt super. V maskarách preferujem prirodzenosť a táto taká skutočne je. Ozaj vrelo odporúčam. Je to jedna z najlepších cenovo dostupných maskár, aké som v poslednej dobe skúsila.

Cena: 4,90€


Máte nejaké vlastné skúsenosti a dojmy z týchto produktov?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára