pondelok 9. mája 2016

|Essence Lash Princess Mascara Review|

Zdravím vás po ďalšom víkende,
tak ako ste sa mali tentoraz? Po tom predchádzajúcom som sa rozhodla, že tieto dva dni budú skôr oddychovejšie, pretože som to už potrebovala. Raz za čas je skvelé len tak vegetiť, dlhšie si pospať, ísť na prechádzku, nejaké nákupy, prípadne si pozrieť večer nejaký dobrý filmík, nemyslíte?
Ale prejdime k veci. Nájsť dobrú a zároveň lacnú maskaru sa niekedy zdá takmer nemožné. Už dávnejšie som čítala pár recenzií na maskaru od Essence, ktorá je vraj skvelá, no nejako som tomu nemohla uveriť a tak som pri kúpe vždy siahala po niečom osvedčenom. Až raz, už ani neviem prečo, som sa rozhodla, že ju teda skúsim a presvedčím sa sama o jej kvalitách. A veru, že som sa aj presvedčila a dnes vám o nej niečo porozprávam.


Maskara Lash Princess sa na prvý pohľad nezdá ničím výnimočná. Má klasickú kefku, ktorá je trochu zakrútená a možno má trochu jemnejšie štetinky oproti ostatným maskarám, no inak v podstate vyzerá dosť obyčajne, čo bol aj jeden z dôvodov, prečo som pri jej kúpe váhala. Riasy po vytočení kliešťami krásne vyzdvihne, predĺži a zároveň aj zahustí. Bolo pre mňa ozaj prekvapivé, aká fantastická je, že vydrží celý deň bez toho, aby sa otláčala alebo opadávala pod oči. Okrem toho mihalnice vôbec nezlepuje a veľmi precízne ich prečeše. Nie je to úplne super extra čierna maskara, no pôsobí veľmi prirodzene a myslím, že by mohla byť vhodná aj pre tie z vás, ktoré ste ryšavky, prípadne blondínky a preferujete niečo menej čierno čierne. Čo sa týka jej odličovania, tak ide veľmi pekne dole, i keď to závisí aj od micelárky akú používate.


Čo viac teda dodať? Je to jedna z najlepších maskár, ktoré som v poslednej dobe vyskúšala a spolu s Avon Big&Multiplied, o ktorej ste sa nedávno mohli dočítať tu, patrí momentálne k mojim najobľúbenejším. Super je na nej aj to, že stojí len niečo vyše 3 eur, čo je jej ďalšie obrovské pozitívum. Nie všetko lacné musí byť okamžite zlé a už viac krát som sa presvedčila o opaku.


Aká je momentálne vaša najobľúbenejšia maskara?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára