nedeľa, 2. marca 2014

|Bioderma - Akcia mesiaca|

Neviem, či ste už niektoré postrehli, ale Bioderma sa od Nového roka rozhodla každý mesiac ponúknuť niektorý z jej výrobkov za jedinečnú cenu 4 eurá. Január som bohužiaľ zmeškala a február ma veľmi nezaujal, no čakanie na marec stál rozhodne za to. Tento mesiac je totižto v ponuke Sensibio AR BB krém za túto jedinečnú cenu. A keď si vezmeme jeho pôvodnú cenu (okolo 18€), tak sa to určite oplatí. Výrobok som ešte nemala možnosť vyskúšať, no okamžite zajtra ho začínam testovať a ak sa mi bude pozdávať, dúfam, že stihnem kúpiť do zásoby aspoň jedno balenie navyše. K dispozícii je len jediný odtieň, ktorý sa mi po vyskúšaní na ruku zdal pomerne tmavý, ale po rozotrení pekne splynul s pokožkou, takže som strašne zvedavá a už dávno som sa tak netešila na vyskúšanie nejakého produktu.
Mali ste ho už niektorá?




your photo name