utorok 25. marca 2014

|Najkrajší "nude" lak na nechty (L´Oréal Color Riche)|

Opäť vám prajem krásne dobré ránko milé dámy,
konečne je tu jar, teplúčko, všetko vonku nádherne kvitne, slniečko svieti (i keď dnes je trochu pod mrakom, ale ani to mi náladu nepokazí), proste jedna paráda. Mali by ste vidieť našu Botanickú záhradu - hotový raj na Zemi :) No a s oteplením sa prebudila aj moja chuť skúšať niečo nové a tak som pri poslednej návšteve dm-ka natrafila na L´Oréal laky, ktoré ma už nejakú dobu lákali a povedala som si, že konečne trochu vybočím zo svojej tmavej bordovej - vínovej - fialovej rutiny a siahla som po niečom úplne odlišnom a ako to teda dopadlo?

Okamžite na prvý pohľad ma zaujal tento nádherný "nude" prirodzený neutrálny odtieň - 205 Rose Bagatelle. Ide o akúsi krémovo hnedú farbu s ružovým podtónom, možno trochu fialkastým - proste jedna nádhera. Je to tak neuveriteľne prekrásna farba a hoci možno na niekoho môže pôsobiť nudne, opak je pravdou. Podľa mňa vyzerá veľmi elegantne, štýlovo a sofistikovane a keď som ju mala na nechtoch, cítila som sa sebaisto a žensky. Nikdy by som si nemyslela, že môže jeden lak na nechty na mňa takto zapôsobiť a vyvolať vo mne takéto pocity. Určite si poviete "veď je to len lak na nechty, spamätaj sa" :D, ale jednoducho ma očaril a nedá sa s tým nič robiť.


Asi deň predtým som si musela svoje pazúriky skrátiť, pretože už boli dlhé a začali sa lámať, no a ja priam neznášam krátke nechty a aj nalakované mi prídu nezaujímavé, nudné a detské. Avšak tento lak dodal mojim nechtom novú perspektívu a po veľmi dlhom čase sa mi moje krátke nechty zapáčili.


No a básniť budem ďalej aj o všeobecných infoškách. Lak má síce len 5ml, no kvalita sa nezaprie. Má široký štetec, čo ako viete ja zbožňujem a vyžadujem, no a krytie laku ma veľmi prekvapilo. Už v prvej vrstve celkom pekne kryje a na počudovanie nerobí pruhy, čo je dosť nezvyk pri takýchto svetlých farbách, čiže za toto má u mňa ďalšie veľké plus. Na nechtoch mi vydržal tri dni, ale veľmi som ruky máčala vo vode, keďže som upratovala a tak, takže za iných okolností, by to mohlo byť aj dlhšie. No a čo sa mi tiež veľmi páči je samotné balenie. Laky sú spracované veľmi jednoducho a zároveň majú v sebe niečo, vďaka čomu pôsobia luxusne. A sú super malinké a ľahko skladovateľné. Cena sa pohybuje okolo 5€, no v dm-ku bola teraz 25% zľava na všetky produkty tejto značky.

Takže ak hľadáte nového nechtového spoločníka, určite vyskúšajte túto nádhernú farbičku, ktorá je ako stvorená na jar a leto :)
Má niektorá z vás skúsenosti s lakmi L´Oréal?


your photo name

12 komentárov:

  1. Tieto laky patria medzi moje najoblubenejsie :) s dvoma vrstvami mi ako jedine vydrzia sest dni bez olupnutia. Kupujem si ich aj za plnu cenu pretoze viem ze platim za kvalitu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne takýto názor mám ohľadom Sally Hansen lakov, ktoré patria medzi moje úplne top. No L´Oréal ma fakt milo prekvapil a už som si stihla zakúpiť aj ďalší odtieň v koralovej farbe :)

      Odstrániť
  2. Moc se mi líbí barva laku - paráda.
    Já osobně od L´oreál lak na nehty nezkoušela. Přijdou mi dražší a já si kupuju levnější laky. Třeba někdy vyzkouším - uvidíme. Nikdy neříkej nikdy :D

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mám tú skúsenosť, že keď do lakov zainvestujem, tak ich fakt vypoužívam do poslednej kvapky a na mojich nechtoch lacnejšie laky len málo ktoré vydržia viac ako dva dni. Ešte dobré skúsenosti z lacnejších mám s Rimmelom, ale to je tak všetko :) Niekomu však nevyhovujú drahšie značky, a všetko závisí od povrchu nechtov a od manuálnej záťaže :) Ale L´Oréal v tomto zatiaľ u mňa uspel.

      Odstrániť
  3. nechty s lakom vyzeraju tak luxusnejšie a hlavne s touto farbou mne sa velmi pačia taketo odtiene a vyhladavam ich:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle laky se mi poslední dobou líbí čím dál více, jemné, ale přitom strašně krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že? Pôsobia veľmi žensky, skoro ako červený lak :)

      Odstrániť