piatok, 21. marca 2014

|Rimmel Wake Me Up Make Up & Concealer|

V dnešnom príspevku vám chcem predstaviť duo od Rimmelu, make up a korektor Wake Me Up. Make up už možno väčšina z vás pozná, no čo možno nepoznáte a veľa z vás asi nemala tú česť vyskúšať, je korektor z tejto rady, ktorý sa u nás nepredáva. Preto som som si myslela, že by to šlo pekne dokopy zrecenzovať. Ako to celé dopadlo a aké boli moje dojmy?



Balenie je veľmi pekné, podľa môjho názoru najkrajšie z make up-ov od Rimmelu. To sa im skutočne podarilo. Obsahuje sklenenú pevnú fľaštičku a pumpičku s vrchnákom v žiarivej oranžovej farbe. 30ml produktu vám sľubuje anti-unávový efekt a žiarivosť, a čo je veľmi pozitívne, že obsahuje SPF 15.


Make up som si vybrala v odtieni 103 True Ivory, čo je skoro perfektná zhoda s mojou pleťou. Je stredne tekutej konzistencie a ľahko sa aplikuje prstami aj štetcom (ktorý používam najčastejšie). Krytie je skôr stredné, dodá pleti pekný žiarivý odtieň, robí ju sviežou, jasnou a doslova ju prebudí, no väčšie nedokonalosti kryje o niečo ťažšie. V hrubšej vrstve mi zvýrazňuje chĺpky na tvári, čo nemám rada, takže s vrstvením by som to veľmi nepreháňala.


V dni keď pociťujem zvýšené mastenie pleti sa mu snažím skôr vyhnúť, pretože by som nerada skončila ako diskoguľa. No viem si predstaviť, že na leto, keď je moja pleť v skvelom stave, bude úplne perfektný.


Od zahraničných blogeriek som počula veľa dobrého o korektore Wake Me Up, ktorý by sa mal perfektne dopĺňať s make up-om. Chcela som ho strašne vyskúšať, no u nás nie je k dispozícii a tak som ho musela objednať na internete. Balenie farebne ladí s make up-om, obsah je 7ml a sľubuje tie isté účinky, okrem SPF (no make up by to mal pokryť).


Korektor mám taktiež v odtieni True Ivory, no zdá sa mi o málinko svetlejší ako make up, s o niečo oranžovejším podtónom. Aplikátor je klasický penový, leskoidný, čo ja osobne veľmi preferujem a vyhovuje mi. S krytím korektora je to už trošku horšie. Má skôr stredné krytie, ako môžno vidieť dole na obrázku. Ja mám dosť modré okolie očí v oblasti nosa a tie korektor zakryje len veľmi málo, takže v tomto ma trochu sklamal.





Celkové hodnotenie:

POZITÍVA:
- oba produkty sľubujú žiarivú omladenú pokožku (vďaka komplexom vitamínov a peptidom), čo v podstate aj spĺňajú
- majú praktické balenie (pumpička a aplikátor)
- pomerne dlhá výdrž (u mňa tých 8 hodín, no po čase musím pleť prepudrovať)
- make up má SPF 15, čo je hlavne v lete veľmi prospešné
- ide o pomerne lacné produkty

NEGATÍVA:
- slabšie krytie
- oranžový podtón (ktorý je u korektora viditeľný o niečo viac)
- pri prehnanom vrstvení pôsobia neprirodzene a hrubo
- ak máte mastnú pokožku je tu riziko, že dopadnete ako člen Twilightu
- nedostupnosť korektora u nás (viem si predstaviť, že pre niekoho, kto nepotrebuje veľké krytie, ale hlavne rozjasnenie by mohol byť ideálny)
- na obaloch mi chýba presné zloženie, ktoré nie je napísané ani v jednom prípade

Suma sumárum, oba produkty sú celkom fajn, no ani z jedného nie som úplne paf. Určite ich dopoužívam, no neviem, čo sa k ním ešte niekedy vrátim. S konečným verdiktom však počkám do leta, kedy mi možno bude vyhovovať viac.
Čo sa týka líčenia, to vám plánujem ukázať v nasledujúcom poste :)

Ako ste na tom vy? Poznáte niektoré z predstavených produktov? Aké sú vaše skúsenosti?


your photo name