pondelok 31. augusta 2015

|August Favorites|

Ahojte zlatíčka,
dnes odchádzam na dovolenku. Ideme najskôr do Prahy a potom sa uvidí, či pôjdeme aj inde, no je dosť možné, že sa tak trochu na týždeň až dva odmlčím. Na blogu vás však budú čakať predpripravené posty, takže ochudobnený určite nebudete a ja sa už teraz teším na všetky vaše milé komenty, ktoré si po návrate budem môcť prečítať. Samozrejme, ak to bude možné a budem mať k dispozícii net, tak aj skôr.
Iste už viete, čo nás dnes na blogu čaká. Presne, budú to ďalší obľúbenci. Aj tento mesiac som sa vrátila k nejakým starším produktom, ktoré som si opäť veľmi obľúbila, no nájde sa tu aj zopár novších prírastkov, tak sa poďme pozrieť na to, ktoré to sú.


V prvom rade to boli produkty od mojej obľúbenej značky - Clinique. V poslednej dobe ju mám stále radšej a radšej a opätovným vracaním sa k týmto produktom sa utvrdzujem v tom, že je fakt super. Vyhovuje mi jej starostlivosť o pleť, dekoratívka, proste skoro všetko, na čo od tejto značky natrafím. A tak som v auguste vytiahla zo svojej zbierky po dlhom čase lícenku Cheek Pop/Blush Pop, na torú som už aj pomaly zabudla. Je to jedna z mála koraliek, ktoré u mňa medzi lícenkami nájdete. V lete sú takéto oranžovejšie odtiene naozaj nádherné a na pleti pôsobia fantasticky. Tá vďaka nim vyzerá zdravšie a žiarivo. Takže som rada, že som sa k nej vrátila a asi ešte nejakú tú chvíľu ju asi nepustím z ruky.

Od rovnakej značky ma veľmi prekvapila aj špirála High Lengths Mascara, ktorá ma na prvý pohľad doslova vydesila svojou kefkou, ktorá je extra tenulinká a máte pocit, že si s ňou asi vypichnite oko. Ale zatiaľ sa nič také nestalo a ja každým dňom zisťujem, že mi vyhovuje viac a viac. Špirála je viac predlžujúca ako zahusťujúca, i keď pozorujem aj nejaký ten objem. Krásne riasy prečeše, nezlepuje, nedrolí sa a nezanecháva v priebehu dňa šmuhy. Ako ju nanesiem ráno na mihalnice, tak ju aj večer odličujem dole. Jediným problém je, že sa sa ňou musím viac pohrať, pretože tým, že je taká tenká, nenanesie naraz dostatok produktu, no inak k nej nemám jedinú výhradu.


Produkty na pery sú moja obzvlášť obľúbená kategória, ako už iste viete. Momentálne veľmi fičím na výrazných, matných farbách a zistila som, že Bourjois Rouge Edition Velvet v odtieni PingPong nosím strašne často a to hlavne, keď mám jeden z tých horších dní. Napríklad keď sú moje vlasy všelijaké a tak ich radšej dám len do copu, alebo mám zlú náladu a chce to trochu povzbudiť. Vtedy vytiahnem túto tekutú krásku, ktorá ma úplne zachráni. Neviem, ale niečo na tej farbe je.
V bežné dni som začala stále viac vyhľadávať Clarins Instant Lip Perfector, ktorý nosím neustále v kabelke. Je skvelý na popraskané pery, dodá im trochu šťavy a zdravej, lesklej farby. Okrem toho vonia ako cukrová vata, takže čo viac si možno priať?!


Až pri upravovaní fotiek som zistila, že som nerobila detailnejší záber laku, ktorý bol pre mňa počas augusta úplne top. Ide o Rimmel Salon Pro "Kate" z nude kolekcie v odtieni Gentle Kiss, ktorý ste už mali možnosť vidieť v tejto recenzii aj na nechtoch. Ak teda hľadáte ideálny prirodzený lak v karamelovo-pieskovej farbe v štýle kardashian, tento si nenechajte újsť.


Poslednou kozmetickou obľúbenkyňou je táto Puma voňavka, ktorú som mala v práci viac ako tri roky a bola tak založená v skrini, že som na ňu úplne zabudla. Keďže končím školu, musela som sa už pobaliť a znovu som na ňu natrafila. Je príjemne svieža, miestami trochu korenistá. Obyčajne tieto voňavky nie sú nič moc, pretože na tele nevydržia dlho, no táto áno, pretože je o niečo výraznejšia než ostatné ženské Pumy.


Z nekozmetických vecí stoja za zmienku nanukové tyčinky, ktoré sú ako Bounty len v zmrzlinovej podobe. Ak máte radi smotanové zmrzliny, s čokoládou, prípadne si potrpíte na kokos (ako v poslednej dobe aj ja), určite vyskúšajte tieto dobrotky z Lidlu (ako inak :D).


A ak máte radi Pringles (ako ja), určite vyskúšajte druh Hot&Spicy, čo sú korenisté, mierne štipľavé lupienky. Dlho som ich v obchode prehliadala, pretože za normálnych okolností štipľavé veci nemám rada a bála som sa, že budú naozaj štipľavé, keďže je na nich napísané hot. No nie je to nič hrozné, práve naopak. I keď to nie sú moje úplne najobľúbenejšie Pringles, myslela som, že by mohli stáť za spomenutie.


Taaaak a to by bolo pre dnešok všetko.
Skúšali si z týchto vecí niečo?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára