piatok 14. augusta 2015

|Outfit Post|

Krásne piatkové ráno prajem,
tak a mám po dovolenke. Nie žeby som si ju nejako extra vychutnala, no aspoň som si trochu oddýchla pred blížiacimi sa štátnicami. Neuveriteľné ako to všetko ubehlo. Mám pocit, akoby som len včera začala študovať a už je tomu skoro koniec. A potom krutá realita. Hľadanie zamestnania bude naozaj ťažké a mám pocit, že čím je človek starší, prežíva to o niečo horšie. Tesne po výške som to takto ešte nevnímala a vedela som, že "dajak bolo, dajak bude", no s tridsiatkou na krku to prestáva byť sranda. Ale vy predsa na blog nechodíte, aby ste "počúvali" o mojich problémoch, preto prejdime radšej k samotnému príspevku. 
V dnešnom poste vám ukážem zopár outfitových fotiek, ktoré sme s priateľom nafotili pár týždňov dozadu. Na sebe som mala niekoľko nových kúskov, ktoré ste u mňa ešte nevideli, ktoré momentálne veľmi rada nosím a kombinujem všelijakými spôsobmi a ktoré tvoria základ môjho terajšieho šatníka. Vznikol z toho celkom fajn vohoz, tak sa poďme pozrieť na to ;)


jeans: Pull&Bear/ leather jacket: Stradivarius/ T-shirt: H&M/ shoes: Converse/ bag: Baťa/ sunnies: C&A

Nie som veľmi vysadená na trendy a rada nosím proste to, v čom sa cítim dobre, no boyfriend džínsy mi v hlave vŕtali už dlho. A tak som vo výpredajoch v Budapešti natrafila na tieto skvelé, ktoré som si úplne zamilovala. Sú neskutočne pohodlné, dajú sa kombinovať s obrovským množstvom vecí, či už zvrškov alebo topánok a ocenila som ich aj v lete, keď som práve nemala náladu na sukne či kraťasy. Niekto síce vraví, že deformujú postavu, čo je síce pravda, no mne ich z hlavy teraz nevytlčie jednoducho nikto. A mala som aj veľa pozitívnych ohlasov, takže ide o ten kus oblečenia, ktorý budete buď nenávidieť alebo milovať. Páči sa mi na nich strašne to, že sú šité z naozaj pevnej a nefalšovanej rifloviny a milujem na nich aj tie obrovské diery, ktoré síce staršia generácia vôbec nechápe :D


Už veľmi dlho som túžila po poriadnej koženej bunde a nie len napodobenine, no buď sa mi do nej nechcelo investovať alebo som natrafila na lacnejšiu imitáciu. A tak som opäť v Pešti natrafila na túto tmavomodrú krásku v Stradivariuse a bola to láska na prvý pohľad. Vedela som, že ju teraz súrne nepotrebujem, no akonáhle som ju obliekla, nevidela som nič iné, len ako ju budem nosiť v jednom kuse. Je proste fantastická a to aj napriek tomu, že som chcela čiernu. Tmavomodrá je však tak univerzálna, že mi to vôbec neprekáža, Milujem rockerský štýl obliekania a táto "bajkerská" bunda akoby bola šitá mne na mieru. Už dlho som nebola s ničím taká spokojná.


V poslednej dobe nosievam väčšinou voľné tričká, ktoré vyzerajú vyťahane a v ktorých sa cítim pohodlne. Nemám rada obtiahnuté veci, v ktorých mám pocit, že som ako vo zveráku a vidno na nich každú spotenú škvrnku. Okrem toho mi zakryjú aj bruško, čo je ďalší bod k dobru.
Čo sa týka tej červenej kabelky, tak tú som vám už kdesi tuším ukazovala, myslím, že to bolo v niektorých novinkách a spomínala som, že takú ešte nemám a že ju určite využijem. A tak tomu aj je. Je to naozaj veľmi univerzálny kúsok v mojom šatníku, hodí sa presne k môjmu štýlu obliekania a neprejde týždeň aby som ju nemala so sebou aspoň raz. Táto investícia sa teda vyplatila.
Poslednou novinkou u mňa sú biele conversky. Jedny kožené už síce mám, no nie je to ono, pretože sú vysoké a brutálne sa v nich paria nohy. Okrem toho majú tenší profil a podrážku a tým pádom nie sú až tak pohodlné. Aj preto som chcela kratšie klasiky, ktoré siahajú len po členky a majú hrubšiu podrážku, ktorá tak nohu nedeformuje. Ich farba je takou dvojsečnou zbraňou. Na jednej strane sú krásne a viete ich skombinovať s takmer hocičím, no na druhej strane sa príliš rýchlo ušpinia a osobne nepatrím do tej skupiny, ktorá má rada svoje conversky "super dirty". Inak som však nadmieru spokojná a kúpu vôbec neľutujem.

Tak čo vy na to?
Ktorý kúsok oblečenia sa vám páčil?
Bez čoho sa momentálne nezaobídete vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára