pondelok 3. augusta 2015

|New In July #19

Zdravím vás,
keďže bude tento post trochu dlhší, nebudem sa dnes na začiatku veľa vykecávať a prejdem rovno k veci. Ako vždy aj tento mesiac si ukážeme novinky, ktoré sa u mňa tak nejak nazbierali a na používanie ktorých sa veľmi teším.


Už nejakú dobu som zháňala dobrý peeling z drogérie, ktorý by bol cenovo priateľný a mal zároveň dostatočné peelinogvé schopnosti. A tak som raz videla na facebookovej stránke dmka tento Balea a po prečítaní viacerých komentárov bolo rozhodnuté. Ide o peeling obsahujúci soľ a citrónovú trávu. Vonia neskutočne príjemne a určite o ňom budete ešte počuť.
Na babskej jazde v Cinemaxe sme k filmu Magic Mike XXL dostali aj ovocný sprchový gél Balea, ktorý som vždy v drogérke prehliadala, no vonia neskutočne a tak som zvedavá, či ma prekvapí aj svojimi účinkami. 


Ďalej tu máme sprcháčiky Yves Rocher, ktoré patria medzi moje najobľúbenejšie. Sú síce trochu menšie ako bežné gély, no sú naozaj veľmi kvalitné, krásne voňajú a pokožka po nich ostáva svieža a prevoňaná. V akcii, ktorá momentálne prebieha som si vybrala tri - jeden karambolový je už však v polke používania - takže mi ostávajú ešte granátový a môj top favorit grepový.
Už na odchode som zbadala novinku v podobe telového spreja s vôňou jablka a anízu, ktorý som tam rozhodne nemohla nechať. Je to veľmi príjemná vôňa na leto, s ktorou zaručene nič nepokazíte a veľmi rada ju nosím so sebou na prípadné osvieženia sa v týchto horúčavách.


Skvelá správa milé dámy. Nude kolekcia od Rimmelu došla aj k nám, i keď v obmedzenejšom výbere. Keď som videla na instagrame túto krásnu kolekciu prvý krát, hneď som vedela, že to je niečo pre mňa. Po vyskúšaní v predajni som však zistila, že všetky rúže sú po svočnutí na ruku o dosť svetlejšie ako vyzerajú v obale a tak mi z dostupných odtieňov padli do oka len dva. A ktorý som si nakoniec odniesla domov? To sa dozviete v blížiacej recenzii, kde uvidíte aj tento krásny nude lak na nechty v príznačnom názve "nežný bozk".


Nedávno mi prišla ponuka na spoluprácu od pre mňa neznámej značky Dr. Belter, ktorá bola doteraz používaná najmä v kozmetických salónoch, no pomaly preráža aj na náš trh prostredníctvom svojho eshopu. Boli naozaj zlatí a poslali mi dva plné produkty - krémový deodorant a hydratačný gél - a jednu skúšobnú sadu. Produkty ma navonok okamžite zaujali a určite o nich spíšem samostatnú recenziu, takže sa máte na čo tešiť.


Už nejaký ten týždeň sa u mňa nájde aj táto roztomilá sada miniaturiek Clinique, ktorú som dostala od kamarátky ako oneskorený darček na narodky. Túto značku zbožňujem a tak ma nemohla viac potešiť. Ani s jedným produktom som ešte nemala tú česť, takže som naozaj zvedavá, ako to dopadne a či teda budem spokojná, ako som predpokladala.


Určite ste už videli v telke reklamu na nový olejový krém na vlasy od L´Oréal. Veľmi ma tento produkt zaujal a keďže som hľadala lacnejšiu alternatívu za Kerastáse, za 4 éčka som si povedala, že ho teda skúsim. Po prvom oskúšaní ma prekvapila trochu jeho zvláštna vôňa, ktorá bude spôsobená pravdepodobne prítomnosťou argánového oleja. Je dosť výrazná a korenistá, takže si viem predstaviť, že niekomu môže smrdieť.
Z môjho výletu v Budapešti som si priniesla až dva kozmetické produkty a oba sú určené na pery. Akoby som ich už nemala dosť. No povedzte. 
Balea ma opäť nalákala novinkou, tentoraz v podobe oleja na pery s guľôčkovým aplikátorom v kokosovej vôni. Najprv som odolávala, no keď si ho kúpila kamoška a dala mi ho vyskúšať, vedela som, že sa po neho musím vrátiť.
Pôvodne som sa tešila na nákupy úplne iných produktov a iných značiek, no nakoniec buď nič z toho nemali, alebo mali až priveľmi premrštené ceny. No jedno ma zaujalo a to NYX tekutý matný rúž v nádhernej koralovo-červenej, ktorý je na leto ako stvorený.


Toto leto moje nohy dostávajú akosi zabrať a bez dobrého krému sa nezaobídem. Tentoraz ma zaujal - opäť Balea produkt - krém s jelením lojom a s extraktom z rumančeka a rozmarínu, ktorý je dostatočne hutný a krásne nohy vyživí a zjemní.


Tieto dva krásavce som dostala ešte ku Clinique sade ako darček a keďže mám momentálne kameňové obdobie, hrozne sa im teším. Modrý kamenienok je achát a priesvitný kryštál.


A ešte tričko s ananásom, ktoré na mňa v HMku doslova volalo moje meno. Moja ananásova posadnutosť sa začína :D

A čo vy? Čo urobilo za posledný mesiac radosť vám? 
Máte skúsenosti s niektorým so spomínaných produktov?
Na ktorý produkt by ste uvítali recenziu?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára