piatok 7. augusta 2015

|Budapešť|

Ahojte zlatíčka,
od dnes mám oficiálne dovolenku (aj keď ju strávim len tak doma) a tak som sa rozhodla, že sa dnes rozpisovať nebudem a ukážem vám aspoň momentky z Budapešti, ktorú som navštívila dva týždne dozadu.
Hoci som veľa fotiek neurobila - jednak aj preto, že som si "nefotenie" užívala a jednak preto, že som nemala zrkadlovku, ale len kompakt - zopár sa ich našlo a tak som pre vás povyberala tie najschopnejšie. Keďže šlo predovšetkým o "šopingový" výlet, tentoraz som toho veľa nenavštívila a tak je väčšina fotiek spred Parlamentu a jeho okolia. Inak sme sa boli pozrieť ešte v múzeu Teroru, kde však fotiť nesmelo, no bol to neskutočne silný zážitok.
Dúfam, že sa vám budú páčiť ;)
Prajem vám krásny víkend















your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára