piatok 24. júna 2016

|Fresh Line - Organic Cosmetics from Greece |

Zdravím vás,
dnes som si pre vás pripravila recenziu kozmetiky, ktorá mne osobne donedávna vôbec nič nehovorila a nikdy som o nej nepočula. Ide o grécku značku Fresh Line, ponúkajúcu organické produkty, ktorých recepty sú založené na dlhoročnej tradícii. Mala som možnosť vyskúšať si niekoľko telových mliek, zopár pleťových krémov a dokonca aj nejaké tie produkty na vlasy. Tak sa teda poďte so mnou pozrieť na to, ako a či som bola s produktami spokojná.


Zo všetkých vzoriek, ktoré mi dorazili ma prekvapilo obrovské množstvo telových mliek. Vôbec som sa nevedela rozhodnúť, ktoré skôr vyskúšať, pretože popis každého znel jednoducho skvelo. Nakoniec sa mi podarilo vyskúšať ich pekne jedno po druhom a hoci nie všetky ma svojou vôňou nadchli, väčšina z nich bola ozaj skvelá.


Čo sa týka konzistencie mliek, tá je dosť riedka, no osobne mám radšej riedšie mlieka, ktoré sa rýchlejšie vstrebú do pokožky. Tá bola po ich použití hydratovaná, jemná a prevoňaná po celý deň. Naozaj. Už dlho som nezažila, aby som po telovom mlieku voňala doslova celý deň.

"Väčšina produktov nesie názvy gréckych mytologických postáv na počesť gréckeho dedičstva"

Moje top tri, ktoré ma zaujali najviac boli Apollo, Phaedra a Selene. Nie len že nádherne voňajú, ale sú presne takej farby ako ich balenie a to ma strašne bavilo. Selene mal v sebe dokonca drobné trblietky, ktoré sa krásne leskli na pokožke. Toto telové mliečko voňalo vďaka anízu, santálovému a cédrovému drevu trochu korenisto a zemito. Phaedra je naopak veľmi sofistikovaná, kvetinková, čomu vďačí za prítomnosť fialiek, levandule a jazmínu. Táto vôňa mi pripomína moje dovolenky v Egypte, kde sa to podobnými parfemáciami len hemžilo. Apollo bolo z týchto troch najsviežejšie, čo spôsobila prítomnosť avokádového oleja, tymiánu, rozmarínu, feniklu, eukalyptu a ďalších skvelých zložiek.


Čo sa týka skúšania pleťových krémov a sér, je to s nimi trochu náročnejšie. Z pár vzoriek neviete okamžite odhadnúť, či vám daný produkt vyhovuje aj po nejakom čase alebo nie a preto sú nutnejšie nejaké dlhodobejšie experimenty. Viem vám teda povedať toľko, že s krémami, ktoré mi na oskúšanie došli som bola spokojná a výhrady nemám snáď žiadne. Veľmi pekne sa vstrebávajú, pleť po nich nebola nijako obzvlášť mastná, čo platí hlavne pre Hisperides a nijako ju nezaťažili a nedráždili. Niekedy mám s novými krémami problém, že sa mi urobí sem tam vyrážka, ale v tomto prípade sa nič nestalo. Parfemácie krémov ako aj séra a emulzie boli čisto prírodné, herbálne a voňali liečivo, čo je super, keďže väčšina dnešných voľne dostupných syntetických produktov obsahuje rôzne škodliviny.


V balíčku sa nachádzali aj šampóny a kondicionér. Viete, že som voči týmto produktom dosť opatrná,keďže si na vlasovú pokožku nemôžem dať čokoľvek. Použila som ich raz, keď som cestovala a hoci to určite nebudú šampóny, ktoré budem môcť používať, nie je to ich chyba. Vlasy krásne umyjú, tie sú po nich hebké a po použití kondicionéra ešte obzvlásť. Ak máte teda radi prírodnú kozmetiku a preferujete bio šampóny, určite sa mrknite po týchto nových produktoch.


Fresh Line ponúka ozaj široký výber produktov rôznych radov, zameraných na široké spektrum pletí, trpiacich rôznymi problémami, či už ide o suchú, mastnú, citlivú alebo problematickú pleť. A ochudobnený nebudú ani páni, ktorý si taktiež môžu vybrať zo svojej vlastnej pleťovej rady obsahujúcej veľmi korenisté a mužné vône. 


Všetky produkty sú dostupné na stránkach Golden Forest, ktorý má sídlo v Žiline (Dolný Val 66, 01001 Žilina0. Je to trochu škoda, že zatiaľ nemajú dostupný eshop, pretože ako niekto, kto býva dosť ďaleko na východe je smola, že sa k produktom nedostanem. Ak ste teda zo Žiliny alebo z blízkeho okolia, poprípade budete mať niekedy cestu okolo, určite sa tam mrknite. Neponúkajú totižto len predaj kozmetiky, ale aj profesionálnu diagnostiku pleti a masáž tváre. Diagnostika je okrem toho zadarmo a to je už fakt výhodná vec, ak neviete, aký typ pleti máte a ako sa o ňu starať, prípadne čo lepšie pre ňu môžete urobiť.

Poznáte značku Fresh Line?
Ako ste na tom s prírodnou kozmetikou?
Preferujete viac produkty založené na prirodzenej báze alebo sa nebojíte siahnúť aj po klasických produktoch z drogérii?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára