pondelok 20. júna 2016

|My Travel Beauty Essentials|

Ahojte,
dnes som sa rozhodla ukázať vám, čo všetko som si zbalila na výlet do BA, kde sa momentálne nachádzam. Snažila som sa baliť naľahko, ale s kozmetikou to väčšinou bohužiaľ nejde, pretože som už jednoducho zvyknutá používať isté veci. No čo sa dalo, som nahradila nejakým tým cestovným balením, takže mi to dosť odľahčilo kufor. Tak sa poďme pozrieť teda, čo sa v mojom modro ružovom zlatíčku nachádza.


Začnem teda produktami ústnej hygieny. Bez pasty cestovanie nie je vôbec možné a ústna voda padne tiež dosť často vhod a mini balenie môžete kedykoľvek prihodiť napríklad aj do kabelky a svieži dych tak budete mať zaručený. Rozmýšľala som, či so sebou ťahať veľké balenie šampónu, no potom som si spomenula, že mám ešte neodskúšaný šampón značky Fresh Line, ku ktorému mám dokonca aj kondicionér, takže tieto dva produktíky nezaberú skoro žiadne miesto. Od rovnakej značky som si pribalila aj telové mlieko Phaedra, ktoré vonia úplne božsky. Na sprchovanie som si vzala mini penu Rituals Zensation a ako deodorant Balea Deo-Roll On Pink Pomelo. Čo sa pleti týka, tak ani na tú som samozrejme nezabudla a to, že idem preč ešte neznamená, že ju musím zanedbávať. Na vyčistenie pleti som si vzala Clinique 7-day Scrub Cream a micelárku Bioderma Sensibio. Očný krém som tentoraz nahradila gélom Clinique proti opuchnutým očiam a na noc som zvolila Karin Herzog krém s AHA kyselinami. Momentálne nemám žiaden mini parfém, ktorý by sa mi nejako obzvlášať páčil, tak som do kufra prihodila aj ten najmenší parfém, čo som mala a to od Bershky.


Pri výbere dekoratívky som sa snažila krotiť a vziať len to najnutnejšie. Urban Decay báza je must have v mojej výbave a k tomu Natural Matte paletka od Too Faced, vďaka ktorej môžem vykúzliť akékoľvek líčenie. K tomu ešte Sephora maskara a Avon Brow Kit a dokonalé líčenie očí je na svete. Moja pleťová rutina je momentálne už nejaký ten piatok stále rovnaká. Ako podklad používam Avon NutraEffects tónovací krém a na neho ešte nanášam trochu Clinique Anti-Blemish BB krému. Catrice korektorom prekryjem kruhy pod očami a rozjasním pleť a pomocou tria Bronzing Powder od H&M na pleti vykúzlim jemné kontúrovanie a rozjasňovačom oživím lícne kosti, na ktoré ešte nanesiem trochu Pupa lícenky v krásnej trblietavej koralovej farbičke.




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára