pondelok 13. júna 2016

|Summer is Comming Make up Look|

Zdravím vás,
ďalší skvelý víkend za mnou a už teraz sa teším na ten nasledujúci. Dnes večer sa chystám do divadla, kde som nebola možno aj viac ako desať rokov a neskutočne sa teším, pretože divadlo som odjakživa zbožňovala a dokonca som kedysi v zopár predstaveniach účinkovala na základnej umeleckej škole. Ale to ste o mne asi netušili čo? :D No, čo na to povedať, som plná prekvapení. Dnes som sa rozhodla pre ďalší líčiaci článoček. Keďže sa blíži leto, stále viac a viac inklinujem k výrazným farbám, kontúrovaniu, rozjasňovačom a vlastne všetkému, čo dodá mojej pleti akúsi žiaru. Tak sa poďte so mnou pozrieť na jeden môj obľúbený letný look.


Ako vždy, aj tento raz som líčenie začala očami. Tiene z Natural Matte paletky od Too Faced som na viečka naniesla až potom, ako som použila podkladovú bázu Urban Decay. Pod obočie som naniesla belavý odtieň Day, ktorý krásne oči rozžiari. Na pohyblivé viečko som aplikovala Honey Butter a do záhybu hnedasto bronzový Chocolate Cookie. Linkou L´Oréal Super Liner So Couture som vykreslila výrazné mačacie linky, ktorým v poslednej dobe dosť holdujem a nosím ich dokonca aj do práce.


Na obočie som použila kit Avon, ktorým som ho jemne vyplnila a dodala mu aký taký tvar. Ako podklad som na pleť naniesla tónovací krém NutraEffects, taktiež od Avonu, ktorý jej dodá tú správnu dávku lesku a žiary a vďaka ktorému moja pleť vyzerá zdravo a nabudene. Potom som použila už len trochu Clinique Anti-Blemish Solution BB krému, ktorý pleť zjednotí a udrží jej farebný tón veľmi pekne po celý deň. Aby som nebola až príliš hnedá  a rozjasnila trochu okolie očí, použila som k tomu Catrice Liquid Camouflage korektor, ktorý aj celkom pekne kryje, takže zabijem dve muchy jednou ranou. Mihalnice som zvýraznila mini maskarou Sephora, ibaže kefka, ktorá bola jej súčasťou s mojimi mihalnicami nerobila takmer nič, len ich zlepovala a tak som použila kefku z maskari Lancome Hypnose. Takže aj takýto trik vám vrelo odporúčam, ak nechcete vyhodiť maskaru len preto, že má zlý aplikátor.


Nakoniec už len spravím menšie kontúrovanie pomocou bronzera H&M. Kontúrovanie mám veľmi rada, aj keď len veľmi jemné, pretože vďaka tomu vyzerá moja tvár ako opálená od slnka a aj napriek tomu, že som na žiadnej dovolenke nebola, pripadám si tak. Viacero ľudí sa ma už dokonca pýtalo, či som bola v solárku :D Takže svoj účel to ozaj plní. K tomu ešte trochu rozjasňovača na lícne kosti z tej istej paletky a trochu farby na líčka v podobe Tarte Amazonian Clay Blush.


Celé líčenie som zakončila tekutým, matným rúžom Bourjois Rouge Edition Velvet v žiarivej fuchsiovej farbičke Ping Pong, ktorá je pre mňa stelesnením leta.



A tu je už finiš look. Čo na neho vravíte? Ja som sa v ňom cítila veľmi sviežo, príjemne a žensky. Niekedy stačí tak málo.





your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára