piatok 10. júna 2016

|Simply the One Chill Sunday Afternoon|

Zdravím vás,
pred tým než si budeme môcť plne užívať víkend, čaká nás ešte pár hodín v práci. Ja týchto pár hodín dneška strávim na dobrovoľníckej akcii, ktorej som sa mala možnosť zúčastniť z práce a vďaka čomu budem môcť aspoň malou trochou prispieť ku skrášleniu nášho mesta. A potom večer konečne nabehnem do víru veľkomesta, kde zábava graduje. Dnes si dáme po dlhšom čase opäť trochu oddychovejší príspevok. Ešte minulý víkend som navštívila svoju alma mater, kde som nebola už takmer rok. Botanická záhrada, kde som prežila štyri veľmi krásne roky, tak ako každý rok, aj tentoraz organizuje motýliu show, kde si môžete prezrieť nie len to, ako krásne poletujú a aké sú vznešené, ale aj celý proces ich liahnutia a vývoja. Popritom sme sa boli prejsť aj v samotných exteriéroch botanickej, výsledkom čoho je zopár krásnych fotografií, ktoré sa mi podarilo urobiť. Snáď sa vám teda budú páčiť.
Želám vám krásny víkendík!

















your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára