streda 29. júla 2015

|Bourjois Rouge Edition Velvet|

Krásne ránko vám prajem,
s matnými rúžmi sa akosi v poslednej dobe roztrhlo vrece a aj ja sama si ich veľmi užívam. Omnoho ľahšie a pohodlnejšie sa mi tak nosia na perách výrazné farby. Tie pôsobia v nelesklej forme jemnejšie a nevyzerajú lacne. Vďaka matnej formule si tak môžeme užívať aj také výrazné odtiene akými sú fuchsiová, či červená. Aj značka Bourjois má vo svojej ponuke podobný produkt, ktorý som recenzovala ešte minulý rok. Bola som s ním natoľko spokojná, že som sa rozhodla zaobstarať si ešte o niečo výraznejší odtieň a tak mi do zbierky pribudol tento krásavec. 


Odtieň 06 Ping Pong je nádherná, výrazná, fuchsiová, ružová, ktorá vás zaručene nenechá chladnými. Spočiatku som si ňou nebola istá, keďže je naozaj veľmi žiarivá, no okamžite po prvom nosení som si ju zamilovala. Farba je neskutočne sýta, nerobí žiadne pruhy, fľaky a nanáša sa rovnomerne.


Na týchto rúžoch milujem, že s praktickým aplikátorom takmer nepotrebujete žiadne iné pomôcky a viete ním pery namaľovať naozaj precízne a to aj v prípade, ak sú také tenké, ako tie moje. Na perách pôsobí jemne a hladko, no časom môžete očakávať mierne suchší pocit, keďže ide o naozaj matnú formulu, ktorá pery určite vysuší (a to aj napriek tomu, že obsahuje oleje, ktoré ich spočiatku naozaj nevysušia, no postupným vytrácaním sa ich efekt znižuje). Dá sa tomu však pomôcť nanesením malého množstva balzamu na pery, pričom sa suchý pocit trochu stratí. 


Rúž má zamatovú textúru a zasychá pomerne rýchlo, takže s ním musíte pracovať trochu rýchlejšie. Po zaschnutí drží skvelo a len sem tam sa rozpije v kútiku, inak sa však ani nepohne. Po jedle alebo pití trochu vymizne z vnútornej strany pier, no stačia veľmi malé doladenia a pery sú ako nové. Je nutné mať na pamäti, že tieto rúže si vyžadujú naozaj dokonalo hladké pery, inak zvýraznia každý suchší záhyb.


Mala som niekde nafotené aj líčenie, no niekde sa mi tie foto zapotrošili a tak som našla jedine túto, ktorá je z mobilu. No snáď vám aspoň trochu priblíži o čo mi šlo :)


Väčšina matných rúžov, ktoré dnes na trhu sú, je buď pre nás nedostupná alebo pridrahá. Tieto Bourjois Rouge Edition Velvetky sú cenovo prijateľné a podľa môjho názoru aj dostatočne kvalitné, pričom pokojne porazia aj svoje drahšie kolegyne. Takže ak hľadáte na leto niečo naozaj pekné a výrazné a možno červená nie je to pravé orechové pre vás, vyskúšajte ho, vrelo odporúčam.

Ako ste na tom s výraznými perami?
Nosíte, či skôr sa im vyhýbate?
Aký je váš obľúbený produkt?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára