piatok 17. júla 2015

|Photo Random|

Príjemné ránko prajem,
aké máte plány na víkend? Moje bohužiaľ asi veľké nebudú, keďže ležím doma s ofačovanou nohou. Natiahla som si totiž šľachu na nohe no paradoxom je, že som nerobila nič také, pričom by som si ju natiahnuť mohla a netuším ani, kedy sa mi to stalo. No čo už, aj také sa stáva a musím len dúfať, že to čoskoro prejde, pretože toto leto sa zatiaľ nevyvíja najlepšie.
Dnes si dáme opäť jeden oddychovejší random post, takže dúfam, že sa vám fotečky budú páčiť a prajem príjemné pozeranie ;)


Cupcaky zo svadby našich drahých priateľov, ktorým želám aj touto cestou ešte raz veľa šťastia :*


Môj malý bubinko na návšteve u nás. V máji mal už sedem rôčkov a nechce sa mi veriť, že to tak rýchlo letí. Preto si vážim každú chvíľku, ktorá sa mi s ním naskytne a snažím sa to vždy čo najlepšie zdokumentovať.


Hriešne dobré raňajky - čokoládový donut, červený melón a šálka dobrej kávy, ktorú si v poslednej dobe doprajem len veľmi výnimočne.


Aj takto krásne vyzerala nedávno moja parapeta. Momentálne však už vyzerá inak, pretože kvietky sú už dávno v koši. Zbožňujem túto malú Eiffelovku. Hoci som nikdy v Paríži nebola, takto mám aspoň kúsok z neho doma a vždy mi pripomína, že sa tam raz pôjdem pozrieť.


Moje malé (ne)kozmetické radôstky...


A prvé letné čerešne, ktoré nám do práce doniesol kolega. Mám ich hrozne rada, i keď mám vždy v hlave niekde tam hlboko zakorenený strach z tých malých červíkov, ktoré som v nich pár krát v živote objavila :D


Ani som nevedela, že trpím posadnutosťou voči broskyňovej farbe.


A nakoniec ešte jedna chaty :*

Užite si víkend
Papa


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára