pondelok 27. júla 2015

|Ziaja pre neho|

Príjemné pondelkové ráno vám želám,
tak a je opäť po víkende. Tentoraz mi zbehol neuveriteľne rýchlo a to aj napriek tomu, že bol predĺžený a mala som jeden deň dovolenku. Ale to tak býva asi stále, že keď je vám skvelo, tak máte pocit, že čas beží akosi rýchlejšie. O tom, že idem do Budapešti som písala v minulom poste. Bol to zväčša shoppingový výlet, ktorý nebol bohvie aký úspešný, no stihli sme popozerať aj trochu histórie. A aký bol ten váš víkend? Robili ste niečo zaujímavé?
Dnešný príspevok bude tak trochu nezvyčajný, keďže pôjde o kozmetiku, ale nie pre nás ženy. Ako už dobre viete, ešte počas Ziaja eventu som mala možnosť vybrať si na otestovanie niekoľko produktov a zdalo sa mi sebecké vybrať si všetko len pre seba, tak som niečo vybrala aj pre môjho zlatúšika. Zhodou okolností majú v ponuke aj niekoľko produktov určených pre mužské pokolenie, takže som to využila a vybrala som mu dva na prvý pohľad zaujímavé produkty.


Krém na tvár nie je len doménou žien. Hoci si väčšina mužov nepotrpí na krémiky a stará dobrá "indulóna" im stačí na všetko, myslím si, že aj oni by sa mali o svoju pleť starať, hlavne ak sa blížia do určitého veku. Áno, presne tak, aj muži starnú :D Okrem toho býva ich pleť podráždenejšia častým holením, takže nejaký dobrý hydratačný a upokojujúci krém nie je v tomto prípade vôbec na škodu. A Ziaja jeden taký ponúka.


Ziaja Men Duo Concept je hydratačný krém na každodenné použitie, ktorý má normalizujúci a matujúci účinok. Vďaka obsahu D-pantenolu a mliečneho proteinového komplexu bude pokožka vášho drahého hydratovaná, zatiaľ čo kukuričný škrob ju zmatní a alantoín spolu s ďalšími zložkami ju zas upokoja.
Má stredne hustú konzistenciu, krásne sa rozotiera a okamžite vstrebáva. 
Veľkým plusom je jeho svieža mužná vôňa (ktorá však nemusí byť to pravé pre citlivejšie pokožky) a SPF 6.
Krémik má obsah 50ml a stojí 4,67€ na dobrakozmetika.sk (dostanete ho aj v predajničke Ziaja v košickom Auparku, cenu však netuším).


Ďalší produkt, ktorý som vybrala sa vám možno bude zdať trochu zvláštny, ale všetci vieme, že umývať sa treba všade. S gélmi na intímnu hygienu sa v poslednej dobe v drogérkach akosi roztrhlo vrece, no ešte nikde som nevidela tento typ produktu určený výhradne pre mužov, takže ma to pochopiteľne zaujalo.
Ziaja Yego je gél na intímnu hygienu pre mužov, ktorý je taktiež vhodný na každodenné používanie. Okrem toho, že hydratuje, má aj upokojujúce účinky v prípade rozličných podráždení, udržiava pH a poskytuje dlhodobý pocit sviežosti a čistoty.

Za 300ml zaplatíte okolo 3,13€.


Oba produkty si priateľ veľmi pochvaľuje a hoci vám za seba neviem povedať aké sú, myslím si, že stojí za to ich vyskúšať ;)
A pre všetky Košičanky, ale aj iné dámy, ktoré navštevujete Ziaja stánok v košickej Optime, alebo to máte v pláne mám skvelú novinku. Od 1.augusta sa Ziaja sťahuje do kamennej predajne v Auparku, kde nakúpite široký sortiment kozmetiky tejto značky, s otváracími hodinami od 9 do 21 hod.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára