piatok 20. júna 2014

|Dovolenka a vyhodnotenie Giveaway!!!|

Milí čitatelia,
na blogu bude chvíľku pauzička a to z dôvodu, že odchádzam na dovolenku do slnečného Egypta. Odlietame síce až v nedeľu, no už dnes cestujeme do Prahy a tak mi neostáva veľa času nazbyt. Chcela som sa ešte rozlúčiť a predovšetkým uzavrieť Giveaway. Víťazkou sa stáva Lia Crystal, ktorej srdečne gratulujem :*


Chcela by som vám ešte poďakovať, že ste taký skvelí čitatelia, za všetky vaše milé komentáre a podporu, ktorú mi prejavujete. Ste fakt fantastický a veľmi si to vážim. Toto určite nebola posledná giveaway, takže nezúfajte, nabudúce sa určite pošťastí ;) No ale teraz už fakt letím. Musím ešte dobaliť a potom huráááá dovča môže začať. Držte palce :* Majte sa tu všetci krásne.Vidíme sa o tri týždne.
Mám vás rada 


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára