piatok 13. júna 2014

|Musicspiration #2|

Veríte na piatok 13-ho? Ja celkom áno, neznášam ho a som z tohto dňa strašne nesvoja. Preto som sa rozhodla, že dnes spravím nejaký pekný povzbudzujúci postík a hudba sa mi zdala ako dobrý nápad, čo poviete? Nepoznám totiž človeka, ktorý by nemal rád hudbu. Pre mňa osobne je to každodenná súčasť a nevyhnutnosť, tak ako ranná káva, či umývanie zubov :D Proste bez nej nevydržím ani jeden deň, vždy ma naladí a povzbudí, a vďaka nej sa cítim skvelo. Mám obľúbené skladby, ku ktorým sa vždy rada vraciam, no stále u mňa pribudne niečo nové, do čoho sa na prvé počutie zamilujem a potom si to prehrávam stále dokoola (aj v hlave) ako taký blázon, až kým ma to neomrzí, ale časom sa k tomu zas vrátim. V poslednej dobe som sa skôr zamerala na niekoľko albumov, z ktorých si vždy vyberiem tie naj veci, takže tu je niekoľko mojim momentálnych tipov, ktoré vás možno inšpirujú a naladia na leto.
Enjoy!

Pharrell Williams
V predošlých inšpiráciách som ospevovala pesničku Happy, na ktorej v podstate fičím až doteraz, no z albumu kde nájdete aj tento song som si obľúbila aj ďalšie, ako Marilyn Monroe a Come Get It Bae. Všetky jeho skladby sú plné energie a super nálady, čo nie je nikdy na škodu ;)



Woodkid
Spevák Woodkid, vlastným menom Yoann Lemoine, ma zaujal z reklamy. Jeho pesničku totiž použili na propagáciu vodky Absolut. Shazam našiel skladbu Ghost Light a odvtedy sa albumu neviem nabažiť. Fakticky tam nie je pesnička, ktorá by ma nezaujala. Ide o zvláštnu zmesku piesní, ako pomalších, tak aj trochu rytmickejších, s akýmsi filmovým feelingom. Tým chcem povedať, že sa strašne hodia do napínavých a dych berúcich filmových scén, o čom vypovedá aj to, že dve skladby (Run Boy Run, I Love You) boli dokonca použité v soundtracku k filmu Divergent. Nie len že piesne spieva, ale ich aj sám píše a album Golden Age je jeho prvotina, ktorá mu vyšla podľa mňa na jednotku.



Divergent
Film ma úplne dostal a rovnako aj tento soundtrack, ktorý proste nemá chybu. Minulý týždeň mi na pozadí v pc bežal takmer neustále. Fakt skvelý výber umelcov, skladby perfektné a trefné k filmovým pasážam. Looooooove it!!!!!!




Paramore
Táto kapelka je mojou srdcovkou odkedy vyšiel prvý soundtrack k Twilightu. Odvtedy som si ich zamilovala ešte viac a momentálne u mňa bodujú skladbou  s trefným textom Ain´t It Fun. Pri tejto pesničke sa nedá sedieť len tak ;)



Ďalšie skladby sú len také ojedinelé, ktoré ma zaujali :)

John Newman
Loosing Sleep



Katy B
Crying For No Reason


Prajem vám krásny piatok :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára