štvrtok 12. júna 2014

|Vintage Beauty Part II. alebo kozmetika pred 25. rokmi|

Dnes budem pokračovať v príspevku o kozmetických produktoch, ktoré majú zhruba 25 rokov. Možno si poviete, že to nie je tak dávno, ale predsa len, doba sa odvtedy dosť zmenila a zmenil sa aj dopyt po kozmetických výrobkoch. Kým vo vtedajšej dobe nebolo len tak dostať hocičo a museli ste za tým chodiť do zahraničia, dnes je to omnoho jednoduchšie. Veľa produktov je dostupných aj u nás a tie, ktoré nie sa zväčša dajú zohnať na internete. Neviem si už ani predstaviť takúto dobu, byť bez všetkých dostupných vecí, či už ide o kozmetiku, potraviny, či ďalšie veci. Na druhej strane vtedajšia doba neposkytovala výhody internetu a teda ľudia netúžili po istých veciach v takej miere ako dnes. Okrem toho by neexistovali ani blogy, youtube, ani nič podobné, kvôli čomu by sa kozmetiku oplatilo recenzovať, ak nerátam časopisy. Nebudem sa už ale toľko vykecávať a prejdem rovno k veci. Nasledujúce produkty sú len na ukážku toho, ako kedysi vyzerali niektoré kozmetické produkty známych značiek, ale nič z toho som sa neodvážila vyskúšať :D





Po otvorení a vyskúšaní prstom som si myslela, že ide o lícenku, pretože má ružovú farbu, no vzadu píše make up, takže fakt netuším ako to mysleli :D Okrem toho, tá tyčinka bývala kedysi penovým aplikátorom, ktorým by sa asi ťažko nanášal make up, takže skôr pôjde naozaj o lícenku.




Že je značka Maybelline taká stará ma tiež prekvapilo, nehovoriac o tekutých očných tieňoch.




V o niečo výraznejšej zelenej som objavila aj tieto práškové klasické tiene.



Špirála od značky Dura Gloss, čo mi moc nehovorí, ale balenie bolo podľa mňa prvotriedne.


A kto z vás si ešte pamätá na podobné mini parfémiky? Mali krásne flakóniky a skoro všetky voňali rovnako a musím povedať, že v dnešnej dobe by som radšej chodila bez takého parfému :D Nie je to pre slabšie žalúdky.

Týmto uzatváram dvojdielnu časť o kozmetike z minulého storočia. Dúfam, že sa vám aspoň trochu posty páčili a možno vás nejakým spôsobom inšpirovali, či už k napísaniu svojich vlastných postov, ak máte blog, poprípade aspoň k pretriedeniu starej kozmetiky :)
Prajem vám nádherný dník :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára