pondelok 30. júna 2014

|June Favorites|

Tento príspevok je ako posledných pár predpripravený, keďže sa pravdepodobne niekde potápam a slním. No nemohla som vás nechať bez príspevku o obľúbencoch, veď čo by to bol za mesiac :) Tak poďme teda na to!



Začala by som telovou kozmetikou. Počas celého júna som strašne rada používala toto duo. Teda peeling Garnier a sprchový gél Yves Rocher. Oba voňajú krásne orientálne a dosť podobne, pretože obsahujú argánový olej, takže sa super dopĺňajú. Garnier by bol však na mojom zozname obľúbencov ako jeden z prvých. Takýto dobrý produkt som už dávne nevyskúšala. Pokožku krásne hydratuje vďaka olejom, ktoré bsahuje a zároveň ju peelingovými čiastočkami očistí od zvyškov odumretej pokožky. Toto sa podľa mňa Garnieru fakt podarilo. Som veľký milovník kozmetiky, no nezvyknem ju nejako veľmi prežívať, ale tento produkt bol jeden z tých, ktorých používanie som si fakt užívala.


Obľúbila som si aj peeling od Yves Rocher, hoci nie kvôli jeho peelingovej schopnosti. Tá je podľa mňa dosť na nič. Zaujal ma svojou úžasnou vôňou jahôd a tým, že po osprchovaní človek vonia aj niekoľko hodín ako svieža jahôdka  :D Inak by som ho nijako zvlášť nedoporučovala, za tú cenu sa podľa mňa neoplatí. Ak by stále tak o polovicu lacnejšie možno by som nad ním uvažovala aspoň ako o klasickom sprcháči.


Balea Summer Glam je telové mliečko s trblietkami, ktoré som si kúpila ešte minulé leto. Bola to limitka, no na 99% som si istá, že aj tento rok ho majú, hoci v inom balením. Má celkom dobré hydratačné schopnosti a okrem toho zanechá pokožku krásne lesklú so shimmerom. Jediné, čo mi na ňom trochu vadí, je jeho sladká vôňa pripomínajúca čokoládu alebo čosi také. Myslím si, že vôňa čokolády sa dá autenticky napodobniť len veľmi ťažko. Skôr by som brala niečo ovocnejšie. Ale inak za tú cenu je to fakt skvelý produktík.


Posledným z telových produktov je Sally Hansen krém na nohy. Som doslova posadnutá levanduľovou vôňou, preto mi tento krémik učaroval. Hoci nejaké zázračné účinky som nespozorovala, robilo mi potešenie každý večer si nôžky rozmaznávať uvoľňujúcou levanduľou. Máte aj vy nejaký produkt, pri ktorom máte pocit, že veľké zázraky nerobí, no aj tak ho máte radi?


Čo sa pleti týka, tak tento mesiac som dosť často chodila buď bez make upu alebo len s fakt niečim veľmi ľahkým. Z krémov som sa opäť vrátila ku Himalayi so zimnou čerešňou, ktorá krásne vonia a hydratuje, no zároveň na pleti nepôsobí mastne a ťažko. Ako viete, po prvý krát som mala možnosť vyskúšať očný krém a to od značky Weleda, ktorý je úplne fantastický. Moje mimické vrásky pod očami sa fakt redukovali a okolie očí je rozžiarené a vláčne. Toto bude asi jedena z najlepších vecí, akú som za tento rok vyskúšala. No a na pery nebude opäť prekvapením ružová vazelínka od Vaseline, ktorú som musela vziať aj na dovolenku.


Make up som tento mesiac mala na tvári asi len dva krát a vo väčšine prípadov som siahala po BB kréme. Už som aj zabudla, ako veľmi som obľubovala tento od Garnieru. Je fakt ľahký, príjemne sa rozotiera bufferom a pleť krásne zjednotí. Priamo v akcii ste ho mohli vidieť v nedávnom príspevku o líčení. No a na väčšie nedostatky som najčastejšie používala Rimmel Wake Me Up korektor, ktorý má stredne kryciu schopnosť, no v kombinácii s BBčkom pôsobí veľmi prirodzene a nerobí pod očami hrubú vrstvu. Púder som tentoraz pri líčení skoro vôbec nepoužívala, no líčka som si odpustiť nemohla, pretože bez nich vyzerá moja tvár trochu mdlo. Pupa je moja stálica už niekoľko rokov a rada sa k nej vraciam. Bohužiaľ odtieň neviem, pretože sa nápis celý ošúchal.


K posledným obľúbencom patria laky na nechty. Aké prekvapko, že? :D Čo viac dodať, svetlé farby u mňa momentálne vyhrávajú.



A aký sú vaši júnový obľúbenci?
Prajem vám krásny dník ;)
Love youuuu!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára