piatok 20. júna 2014

|Hello Miss Lavender|

Milé dámy,
objavila som najkrajší fialový lak. Teda nie ja, ale moja kolegyňa, na ktorej ma zaujal a konečne ho mám aj ja. Je to totiž tá najkrajšia levanduľovo fialová farbička akú som kedy na nechtoch videla.


Ako som už niekde nedávno spomínala, stávam sa závislou na pastelových a nude farbách, čo je pre mňa ako človeka, ktorý neustále nosí tmavé a bordové laky ako keď si gotik na seba vezme niečo farebné :D Proste niečo sa so mnou deje a nejde to zastaviť!!! Ale čo už, nevadí, nechám to pekne plynúť a uvidím, čo moje crazy ja vyvedie nabudúce :D


No ale dosť bolo žvatlania, prejdime k veci. Produkt, ktorý sa pýši touto nádhernou farbou je lak od značky Essence a nie nevidíte na fotke zle, áno je to lak na nechty na nohách, ktorý som použila na nechty na rukách. Veď lak ako lak, nie?! :) Čo ma veľmi prekvapilo je aj to, že lak si pripisuje status antibakteriálny, čomu veľmi pri laku nerozumiem a prečo y mal byť na nohy zrovna antibakeriálny už vôbec nie. Vie mi to niekto vysvetliť? Rada sa nechám poučiť.


Farba je úplne prekrásna, ale čo ma prekvapilo bolo aj to, ako lak veľmi dobre kryl. Už v prvej vrstve bol celkom obstojný a to sa mi s touto značkou nestáva, tak neviem, či laky na nohy majú nejakú lepšiu formulu alebo čo, fakt netuším v čom to spočíva. Každopádne, štetec nie je najširší, no na moje prekvapenie sa s ním lakuje skvelo a narobila som minimum bordelu, takže klobúk dolu. Zasychanie je taktiež veľmi dobré, čo je veľké plus, ak nepoužívate topcoat.


Výdrž je klasická Esseňáčka, na mojich nechtoch zhruba 2-3 dni, čo nie je najlepšie a brala by som mať túto božskú nebeskú farbu na nechtoch hoci aj celé týždne. Okrem toho veľmi krásne vynikne na opálenej pokožke, čo som videla u kolekyňky :)


Celkové hodnotenie:
+ prekrásna farba
+ veľké balenie
+ nízka cena (do 2€)
+ rýchle zasychanie
+ celkom dobré krytie
- slabá výdrž

Je to veľmi výnimočný odtieň a ak poznáte nejakú inú značku s podobným odtieňom dajte mi vedieť, rada vyskúšam ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára