piatok 27. júna 2014

|Krémový antiperspirant Ziaja|

Značka Ziaja prišla tento raz s novinkou v podobe krémového guličkového antiperspirantu. Som veľká milovníčka týchto produktov a veľmi rada skúšam nové, pretože ma zaujíma, či došlo k nejakému pokroku, či je v niečom nový produkt lepší od iných značiek a podobne. Keď mi zo Ziaje napísali, či nemám záujem o jeho testovanie, neváhala som ani sekundu. Hell Yeeeees!!! :D A tak mi jeden krásny deň prišiel balík nie len s antiperspirantom, ale o tom inokedy. Na jeho testovanie som si vyhradila jeden celý deň, kedy som nepoužívala fakt nič iné a pozorovala som jeho účinky aj pod náporom fyzickej záťaže.


V ponuke sú tri nové druhy antiperspirantov, sensitive, bloker a elegance, ktorý som dostala na vyskúšanie a ktorý vonia po kvetoch bieleho bavlníka. Nemal by obsahovať žiadne konzervanty, parabény, farbivá ani alkohol. Mal by redukovať potenie a neutralizovať zápach, okrem toho by mal zabezpečiť dlhotrvajúci pocit sviežosti a nezanechávať žiadne škvrny na oblečení. Produkt je ph neutrálny a čo je veľmi dôležité, dermatologicky testovaný.


No a ako obstál v mojom testovaní?
Takže antiperspirant som po prvý krát aplikovala ráno okolo 6tej, šla som do práce, kde bol celkom zhon, ale nepotila som sa. Testovanie muselo spočívať aj v ovoniavaní, čo môže znieť smiešne, ale inak to proste otestovať nejde. Vôňa mi v oblasti podpazušia vydržala zhruba do 11tej, čo je celkom fajn. No potom stačil jeden beh na zastávku električky a začalo pravé peklo. Lialo sa zo mňa  a už som sa necítila tak sviežo, preto som ho aplikovala znovu. Spotená som síce bola, no necítila som skoro žiaden zápach  a to mi vcelku vydržalo až do nejakej pol druhej. Lenže to som prešla celé mesto pešo, pochodila Aupark a šla do Galérie pešo, takže na toto už opäť nestačil a po čase som ho musela reaplikovať. 



V celku ho hodnotím veľmi pozitívne. Nie je to úplná bomba, no na bežné nosenie, keď nie ste pod veľkou fyzickou záťažou bohato stačí. Vonia krásne krémovo, pripomína mi vôňu detských pudrov alebo čosi také. Pokožku zanecháva krásne hladkú, nijako ju nezaťažuje ani nedráždi, a čo oceňujem, že neobsahuje žiadne škodliviny. Okrem toho sa mi veľmi páči to, že sa na nič nehrá. Na obale nie je žiaden nápis typu „48/72 hodinová výdrž“, čo fakt nemám rada, pretože sú to samé reklamné klamstvá. Páči sa mi aj balenie, ktoré je typické pre túto značku, veľmi jednoduché a nadčasové. Oceňujem že je z plastu a skoro nič neváži, takže sa dobré nosí v kabelke. 

Poznáte tieto nové antiperspiranty? Používate radšej v guličkovej forme alebo vo forme spreju?
PS: Rada by som sa poďakovala značke Ziaja za poskytnutie produktu k testovaniu ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára