pondelok 22. februára 2016

|Dr.Belter Intensa Med Review|

Ahojte zlatíčka,
snáď ste mali zaujímavejší víkend ako ja. Niečo lieta vzduchom a samozrejme, že sa to muselo nalepiť aj na mňa. Dúfam, že to je len taká rýchlovka a čoskoro to prejde. Už veľmi dlho som nemala čas nafotiť pre vás nejaké nové príspevky a tak mi to, že som bola doma, aj celkom padlo vhod a využila som to naplno. Máte sa teda na čo tešiť ;)
Ale prejdime už k dnešnej recenzii. Povieme si niečo o kréme značky Dr.Belter, ktorý mi bol zaslaný na testovanie. Keďže krémiky ja môžem a s touto značkou som mala už veľmi dobré skúsenosti, ponuku som prijala s radosťou a dnes vám môžem konečne opísať svoje dojmy.


Tento fluid, ako je označovaný, by mal zlepšovať regeneráciu pokožky počas noci, zmenšovať póry a redukovať vrásky a pigmentáciu. Je vhodný pre pleť so sklonom k akné, pre tie z vás/nás, ktoré trpia rozšírenými pórmi, ako aj pleť poškodenú slnkom a predčasne zvráskavenú pleť.

Zloženie: AQUA (WATER), ETHYLHEXYL ISONONANOATE, SQUALANE, GLYCOLIC ACID, PHOSPHOLIPIDS, VACCINIUM MYTILLUS FRUIT/LEAF EXTRACT, PENTYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, SACCHARUM OFFICINARUM EXTRACT (SACCHARUM OFFICINARUM (SUGAR CANE) EXTRACT), GLYCERIN, SHEA (BUTYROSPERMUM PARKII) BUTTER, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, CITRUS AURANTIUM DULCIS FRUIT EXTRACT (CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) FRUIT EXTRACT), CITRUS LIMONUM FRUIT EXTRACT, ACER SACCHARUM EXTRACT (ACER SACCHARUM (SUGAR MAPPLE) EXTRACT), HYDROXYETHYLCELLULOSE, XANTHAN GUM, CERAMIDE NP, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL*, BENZYL SALICYLATE*, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL* (01/746)



Vďaka výťažkom z borievky, cukrovej trstiny, pomaranča, citrónu a javoru fluid obsahuje veľmi dobre známe tzv. AHA kyseliny, čo sú ovocné kyseliny, ako kyselina mliečna, glykolová a citrónová, ktoré bežne nájdeme v prírode. Tie sú veľmi nápomocné pri regenerácii pokožky, napomáhajú jej vypnutému vzhľadu, majú antooxidačné účinky, redukujú akné a majú ešte mnoho ďalších prospešných účinkov.
Vďaka obsahu týchto ovocných kyselín vonia fluid veľmi zvláštne, povedala by som až lekárensky. Má veľmi príjemnú a ľahkú textúru, rýchlo sa vstrebáva a pleť nie je po ňom lepkavá a nijako ju nezaťažuje. Používam ho vždy po odlíčení na noc a ráno je moja pokožka krásne jemná, hydratovaná a vypnutá. V zime zvyknem trpieť šupinkami na čele, brade a nose, no všimla som si, že odkedy používam tento krémik, nenájdem na nej takmer žiadne suché miesto, čo ma ozaj milo prekvapilo.


Produkt sa nachádza vo veľmi praktickom balení s pumpičkou, čo osobne skutočne oceňujem, pretože nemusím prsty nikam strkať, nikam nezanesiem baktérie a takto si nadávkujem potrebné množstvo. Obyčajne mi postačí jedna pumpučka na celú tvár, no ak sa máte chuť rozmaznať, môžete si dať aj dve. Jedna je však až až. 
Fluid je k dostaniu na stránkach belter.sk a jeho cena je 31,50€.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára