piatok 5. februára 2016

|Guess Dare Review|

Zdravím vás zlatíčka,
môj prvý týždeň v novej práci je takmer u konca a konečne sa môžem začať tešiť na víkend. Večer totižto odchádzam na menší výletík do BA, na ktorý sa strašne teším. A čo vy a plány na víkend? Budete robiť niečo špeciálne?
Dnes som tu s recenziou na parfém Dare od Guess, ktorý som dostala na Vianoce. I keď je recenzovanie parfémov pre mňa dosť náročné, pokúsim sa čo najlepšie vám ho priblížiť.


V poslednej dobe, aj napriek tomu, že je zimné obdobie, strašne ulietavam skôr na sviežich parfémoch než tých ťažších, čo je u mňa dosť nezvyk, keďže v zime som zvykla používať veľmi silné vône. No chute sa fakt menia a momentálne sa v každej parfumérke obzerám vždy po vôňach, ktoré by som obyčajne nosievala v lete.
Guess Dare je jednou z nich. Zaujala ma okamžite ako som ju po prvý krát ovoňala, pretože je veľmi osviežujúca a príjemná. Často sa mi stáva, že aj z niektorých sviežich vôní ma dokáže rozbolieť hlava, no táto ja pravým opakom. Môžem ju nosiť kedykoľvek, či je ráno a chystám sa do práce alebo idem večer s kamarátmi von. Pripomína mi trochu Eclat od Lanvinu, no narozdiel od nej Dare vydrží oveľa, oveľa dlhšie. 


Hlavou parfému je kumquat, kvety citronovníka a jablone, zatiaľ čo srdcom sú kvety jazmínu, ruže a kaktusu. A jeho samotný základ tvorí sladký kokos, pižmo a drevité tóny. 

Okrem toho je na parféme zaujímavý aj dizajn, ktorý pôsobí veľmi štýlovo a žensky. Krásne krivky flakónu dopĺňajú drsnejšie vyzerajúce štruktúry v podobe vybíjancov a decentná retiazka s nápisom Guess. A to všetko v krásnom zlatoružovom prevedení. Je radosť sa na neho pozerať a okrem toho nemá na sebe žiadne zbytočné veci, ktoré zavadzajú, ak ho chcete napríklad prihodiť do kabelky.


Za mňa má tento produkt veľký palec hore. Dosť som si ho obľúbila a nosím ho takmer každý deň, čo naozaj svedčí o mojej spokojnosti.
Parfémik si môžete zakúpiť na stránkach parfums.sk

A čo vy? Máte radi svieže vône alebo preferujete niečo ťažšie?
Poznáte tento parfém?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára