piatok 12. februára 2016

|Tipy na Valentína Part II.|

Krásny piatoček želám,
ďalší pracovný týždeň za nami a ja sa už teraz neskutočne teším na to, ako si vychutnám víkend. Plány nie sú v podstate žiadne, pôjde po väčšine o nejaké to leňošenie, možno niečo nafotím, ak na to budú vhodné svetelné podmienky a večer samozrejme nemôžem vynechať mesto. No všetko sa to rozhodne asi tak za behu :D A čo vy so svojimi plánmi? Niečo "special"
V nedeľu nás čaká Valentín, ktorý budem tohto roku oslavovať sama, i keď v podstate mi to úplne vyhovuje. Ale pre tie z vás, ktoré ho oslavovať budete v spoločnosti milovaného človeka tu mám druhú časť tipov na darčeky, ktorými by vás mohli vaši drahí obdariť. Tak sa poďte so mnou pozrieť na môj top výber ;)



Clinique ma ešte nikdy nesklamal. Táto značka je pre mňa vo väčšine prípadov zárukou spokojnosti. Ak sa mi aj niečo nepozdáva, tak len preto, že to nie je vhodné pre môj typ pleti. Ak trpíte dehydrovanou pleťou, sada Hydration Solution bude to pravé pre vás. Miniatúrkam krému, hydratačnej masky, tónovacieho krému Moisture Surge a očného krému All About Eyes, plus praktickej kozmetickej taštičke by sa potešila pravdepodobne nejdna z nás.
Cena: 25,90€
Značka Helena Rubinstain ma zaujala už pred rokmi, keď som ju prvý krát videla na poličke v kúpelni seriálovej postavy Samanthy zo Sexu v meste. Odvtedy mi tak nejak utkvela v pamäti a už dlho sa chystám od nej niečo vyskúšať. Sada Lash Queen Sexy Blacks Waterproof obsahuje maskaru, odličovač a očný krém, čiže všetko pre krásne a zároveň zdravé riasy a očné okolie.
Cena: 28,90€
Sally Hansen sadu na gélové nechty som mala možnosť nedávno vyskúšať u kamarátky, ktorá bola taká zlatá, že mi ich spravila. Musím povedať, že ma sada veľmi uchvátila a už dlho mi nič tak nevydržalo na nechtoch ako tento gélový lak. Sada je síce trochu drahšia, no pre tie z vás, ktoré chodievate často na gélovú manikúru by to mohla byť skvelá investícia.
Cena:79€
Ďalej ma veľmi zaujala sada chupstickov Lip Smacker Chupa Chups, teda balzamov na pery. Pre balzamové maniačky by to mohol byť skvelý darček, ku ktorému máte tiež skvelú tašku.
Cena:16,55€
Asi zo všetkých týchto sád by som sa úplne najviac potešila Do The Hoola od Benefitu. Od tejto značky som ešte tiež nič neskúšala, no veľmi dlho ju mám v merku a sada vyzerá skvelo na prvé vyskúšanie. Obsahuje  lesk na pery Hoola Shimmering Golden Nude 6,5 ml, riasenka They're Real! Black 3 g, hydratačný balzam na pery Benebalm 1,4 g, zmatňujúci bronzer na tvár Dew the Hoola 7 g, bronzujúci púder Hoola 3 g a štetec.
Cena: 36,95€
A na záver mám pre vás typ na sadu Detangler Miraculous, kief na vlasy za veľmi výhodnú cenu. Okrem toho sú krásne ružové a na Valentína sa ružová hodí perfektne.
Cena: 10,90€

Všetky produkty nájdete dostupné na stránkach parfums.sk

Tak čo? Zaujal vás môj výber?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára