pondelok 1. februára 2016

|Balea Deo Roll-On|

Zdravím vás zlatíčka,
strašne ako ten čas letí. Posledné tri mesiace ubehli neuveriteľne rýchlo a už tu máme február. Mám pocit, že sa raz ráno zobudím a bude mi štyridsať :D Ale nie, vážne, vnímam to len ja tak? 
V tomto uponáhľanom svete si treba nájsť čas aj na veci, ktoré človeka bavia a napĺňajú a osobne som si nikdy nemyslela, že posilka bude niečo, čo ma tak strašne chytí, pretože cvičenie a vlastne akýkoľvek fyzický pohyb bola pre mňa odjakživa muka. No zistila som, že jednak sa pri tom krásne odventilujem, vyčistím si hlavu a zároveň si fantasticky oddýchnem. Prospieva to teda nie len môjmu fyzickému zdraviu, ale aj duševnej pohode. Ale už zas veľa kecám a toto nebol zámer dnešného príspevku, pretože dnes by som chcela v rýchlosti zrecenzovať jeden skvelý produkt, ktorý s tým všetkým tak trochu súvisí.


Deodoranty sú pre mňa veľmi dôležitá vec, obzvlášť, keď viem, že idem cvičiť a som po celom dni v práci. Neznášam, keď príde do posilky niekto, kto ešte ani necvičil a je za nim taký závan, že sa to až nedá vydržať. Preto si na tom sama dávam záležať a snažím sa mať vždy nejaký deodorant pri sebe. Najnovšie som objavila jeden guličkový Balea v dmke, ktorý ospevovalo strašne veľa ľudí. Na prvý pohľad mi neprišiel ničím výnimočný, no stál smiešnu sumu a tak som si povedala, že nemám čo stratiť.


Deodorant neobsahuje žiadne silikóny ani alkohol, no ak používate radšej produkty, ktoré nie sú založené na hliníkovej báze, tak v tomto vás nepoteším. Mne osobne to však nevadí. Čo sa výdrže týka, tak sa pýši 48 hodinovým účinkom, no osobne týmto veciam neverím a ani v tomto prípade to nie je pravda. Avšak je naozaj veľmi dobrý. Cez deň sa nespotím, no pri posilovaní áno, ale vďaka nemu nesmrdím, čo je si myslím veľmi dôležité. 


Za seba môžem teda deodorant spokojne odporúčať. Aj napriek tomu, že preferujem skôr sprejové produkty, táto gulička mi nijako neprekáža a nezanecháva v podpaží žiaden nepríjemný pocit.

Máte s týmto produktom nejaké skúsenosti?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára