streda 10. februára 2016

|Tipy na Valentína Part I.|

Zdravím zlatíčka,
Valentín je za dverami a preto som sa rozhodla vám dnes ukázať zopár tipov na kozmetické produkty, ktoré by mohli potešiť nejednú z vás. V dnešnom príspevku si ukážeme tipy na skvelé vône. Ak teda neviete, čo si od partnera zaželať, môžete sa inšpirovať, prípadne mu nenápadne posunúť tento článoček ako návod, čo a kde kúpiť :D Všetky produkty sú dostupné na stránkach parfums.sk, takže nakupovanie bude super jednoduché a rýchle.



V prvom rade by som začala parfémami. Tie sú asi najjednoduchšou voľbou a nikto ňou nemôže nič pokaziť, nemyslíte? Osobne sa poteším novému parfému kedykoľvek, či už na Vianoce, narodky alebo Valentína. Dnes som vybrala niekoľko zaujímavých, ktoré mám v merku, z nich väčšinu som už mala možnosť ovoňať a preto ich môžem vrelo doporučiť.
Prvým je Calvin Klein Euphoria Essence, ktorý mám doma a ktorý je fakt fantastický. Miestami svieži, inokedy kvetinovejší. Oproti klasickej Euphorii, ktorú nemám rada je tento druh naozaj super. Cena za 100ml je 54€.
Ďalším parfémom, ktorý môžem odporúčiť je Dior Addict Eau Fraiche. Prvý krát som ho ovoňala niekedy pred dvoma rokmi na letisku smerom na dovolenku a odvtedy mi ostal ležať v hlave. Opäť jedna z tých veľmi príjemných, nevtieravých, sviežo-kvetinkových vôní.
Cena pri 100ml je 72,30€.
Ak máte radi niečo trochu sladšie, Diesel Fuel For Life Femme Unlimited by mohlo byť to pravé orechové pre vás. Sladké drievko v spojení s badiánom, citrónom a bergamontom vás o tom rozhodne presvedčí.
Za 75ml zaplatíte 57,10€.
Na Valentína sa už len svojim krásnym obalom rozhodne hodí Roberto Cavalli Exotica, ktorá obsahuje mango, kvet plumérie a santalové drevo. Okamžite vás prenesie na piesočnaté pláže zaliate slnkom.
75ml stojí iba 40,20€. 
No a na záver tu mám ešte tip na parfém, ktorý som síce nemala možnosť ovoňať, no strašne po ňom aj napriek tomu túžim. Ide o Jo Malone s limetkou a mandarínkou, ktorá môže byť fantastická, už len vďaka popisu toho, čo sa v nej nachádza.
Cena za 100ml je 165,90€.

Tak čo? Zaujal vás môj výber?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára