pondelok 8. februára 2016

|My Current Skincare Routine|

Krásne ránko prajem,
dúfam, že ste mali skvelý víkend. Ten môj bol veľmi príjemný a veľmi dobre mi padlo konečne niekam vypadnúť a na chvíľku od všetkého vypnúť. Teraz však musím nabehnúť znova do práce. Tento týždeň ma toho čaká veľa a už teraz sa neviem dočkať ďalšieho víkendu.
Keďže sme tu minulý týždeň mali samé recenzie, dnes si dáme trochu inakší typ príspevku. Pôjde o ukážku mojej momentálnej každodennej pleťovej rutiny, tak snáď vás neunudím na smrť :D


Bez poriadnej micelárky sa nezaobídem. Viem, že niektoré z vás na odličovanie radi používate rôzne čistiace gély, oleje alebo odličovacie obrúsky. Ja som si však zvykla na micelárne vody. Milujem tú od Biodermy, no je dosť drahá a tak sa vždy rada poobzerám po nejakej lacnejšej alternatíve a nedávno som v dmke objavila túto, ktorá je naozaj skvelá a veľmi pozitívne ma prekvapila. Ak na ňu niekedy natrafíte, určite ju vyskúšajte.


Ani ráno nevynechávam čistenie pleti. Pred nanesením make upu si pleť rada pretriem týmto Ziaja Manuka Tree tonerom, ktorý ju krásne očistí od mastnoty, ktorá sa na nej cez noc vytvorila a zároveň ju krásne osvieži. Je to vecička, bez ktorej sa už nezaobídem. Používam ju takmer rok a za tú cenu je to fakt perfektná kúpa.


Tak ako som kedysi nepoužívala žiadne očné krémy ani gély, teraz ich používam stále, pretože vidím, že vrásky sa zhoršujú každým rokom a hoci mi stále ľudia tipujú dvadsať, sama vidím, že čas sa so mnou nemazná. Preto sa snažím každú noc použiť niečo, čo očné okolie vyživí a hydratuje. Momentálne dopouživávam očný krém z kozieho mlieka Ziaja a sem tam keď mám pocit, že mám opuchnutejšie a unavenejšie oči, použijem Clinique gél s chladivou guličkou.


Čo sa pleťových krémov týka, tak najnovšie som začala používať cez deň Ziaja Manuka Tree, ktorý perfektne sadne pod make up a moju mastnú pleť nijako nezaťažuje. Na noc siaham po kréme Karin Herzog s AHA kyselinami, ktorý som dostala na otestovanie. Pleť pekne hydratuje, nerobia sa mi z neho vyrážky ako z niektorých krémov a ráno je vďaka nemu krásne vypnutá a vyzerá sviežo.


Na záver tu mám ešte dvoch veľmi odlišných pomocníkov. Prvým je balzam na pery od Neutrogeny, ktorý pre mňa nemá konkurenciu. Ak mám pery neskutočne popraskané, tento produkt je hotový zázrak. Z večera do rána sú zahojené a hebké, čím sa nemôže pýšiť hociktorý balzam. Druhým produktom je Ziaja reduktor aknóznych zmien, ktorý je skvelý ak sa vám vyrojí nejaký ten pupáčik. Krásne ho vysuší a rýchlejšie sa zahojí. 


Okrem toho ešte veľmi rada používam toner Dr.Hauschka, ktorý som však zabudla samostatne odfotiť. No ak chcem, aby pleť bola okamžite hydratovaná, osviežená a mala v sebe viac života, pár strekov tohto produktu to zaručene zabezpečí.

A čo vy a vaša rutina?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára