streda 24. februára 2016

|My Current Hair Care Routine|

Zdravím vás,
nedávno ste si na blogu mohli prečítať o mojej pleťovej rutine a keďže vás tieto príspevky dosť bavia, rozhodla som sa pre podobný článok, ktorý bude tentoraz zameraný na vlasy. Hoci ide o trochu citlivú tému z mojej strany, snažím sa starať o svoje vlásky čo najlepšie. O mojich problémoch s vlasovou pokožkou už určite viete, preto je pochopiteľné, že si na vlasy nemôžem dávať čo sa mi zachce a pri výbere produktov musím byť dosť opatrná. Momentálne ich používam hneď niekoľko a s touto rutinou som zatiaľ veľmi spokojná. Tak sa poďte teda pozrieť na to, čo používam a prečo.


V boji s vyrážkami a lupinami na vlasovej pokožke mi už roky veľmi pomáha Vichy Dercos šampón proti lupinám. Je to proste zázrak vo fľaši a bez neho sa nezaobídem. Vlasy sú po ňom však rýchlo mastné a preto sa snažím používať ho zhruba každý druhý alebo tretí týždeň, podľa toho, v akom stave mám pokožku a či už začína trochu svrbieť alebo nie. V opačnom prípade skôr siaham po niečom od značky Ducray, niekedy je to Sensinol na citlivú pokožku, inokedy Sabal na mastné vlasy. Oba sú skvelé a v kombinácii s Vichy udržiavajú môj sklap v relatívnom kľude.


Aby boli vlásky pekné a lesklé, musím použiť aj nejaký ten kondicionér. Momentálne používam Natura Siberica sprejový kondicionér s rakytníkom, ktorý nie je zlý, no viac mi vyhovovali tie zo Ziaje.
Keďže si vlasy veľa fénujem a v poslednej dobe aj natáčam kulmou, musím ich chrániť aj pred týmito vplyvmi a načo sa mi veľmi osvedčili produkty značky Kérastase. Predtým som mala zelenú verziu, teraz používam bielu s výťažkami z nektáru, ktorá je trochu ťažšia, ale vlasy pekne ochráni a tie vždy voňajú ako od kaderníka.


Ešte v decembri som si dala opäť vlasy trochu nafarbiť, no mám radšej keď sú trochu svetlejšie. Preto som pred pár dňami po veľmi dlhom čase vytiahla zo zbierky aj L´Oréal Casting Sunkiss Jelly, s ktorým po pár použitiach budú vyzerať ako vyťahané od slnka. Každý sa ma pýta, čo som si dala robiť melír a v skutočnosti za to môže táto skvelá vecička.
Môj nový Wet Brush ste už na blogu mohli vidieť. Mám ho z parfums.sk a veľmi som si ho obľúbila. Krásne vlasy rozčeše aj za mokra a zbytočne ich nevytrháva. Čo sa samo od seba vypadaných vlasov týka, to je ž iná story. Niekedy sa desím toho, že sa ráno preberiem a budem mať na hlave plešinu. No snáď k tomu nedôjde a je to len môj iracionálny strach :D


A čo vy a vaša vlasová rutina?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára