nedeľa 8. decembra 2013

Christmas Home Decor Inspiration II.

Už len dva týždne a sú tu Vianoceeeeee :). Milujem celý ten proces, ktorý im predchádza. Upratovanie, zdobenie, pečenie, to všetko má pre mňa akýsi magický feeling, čo ma robí nesmierne spokojnou a šťastnou. Ako ste na tom počas príprav na sviatky vy?
V dnešnom príspevku vám opäť ukážem zopár nápadov na oživenie a spestrenie bytu :)
Enjoy!


U nás na Vianoce nesmie chýbať veniec alebo ikebana. Takýto si môžete veľmi rýchlo vyrobiť, či už zo živého alebo umelého materiálu.

Pre zaneprázdnených ľudí alebo postrádajúcich kreativitu, je tu tento veľmi jednoduchý a hlavne rýchly nápad. Potrebujete len zopár ozdôb, sklenenú nádobu podľa vlastnej voľby a soľ.

Tutoriál na takýto obraz som videla už u pár vlogeriek, bohužiaľ u nás som zatiaľ nenašla rám, ktorý by mal sklo takto umiestnené. Potom je už jeho výrobka veľmi ľahká.

Opäť niečo, čo si nevyžaduje žiadne špeciálne zručnosti :)

Pre tých, ktorý majú chuť sa trochu zababrať, je tu DIY guľa zo žaluďových klobúčikov nalepených tavnou pištolou na polystirénovú guľu.

Aj takto sa dajú využiť super lacné gule z výpredaja ;)
Tak čo vy na to? Inšpirovalo vás niečo? Máte nejaké nápady, o ktoré by ste sa chceli podeliť?
Zanechajte komentár :*

XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

4 komentáre:

  1. Skvelé nápady, len škoda, že si nedala tutoriály. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto su len inspiracie a jednak na niektore veci nemam vybavenie a taktiez miesto, kde by som to vsetko dala :D

      Odstrániť
  2. Moc pěkné nápady!! Oceňuji ty jednoduché, letos nějak nestíhám ;)
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Presne preto som vybrala aj jednoduchsie :)

      Odstrániť