piatok 6. decembra 2013

The Brush Guard

Tiež sa vám stalo, že ste štetce na make up mali po umytí rozcuchané a nedržali svoj pekný a pôvodný tvar? Tak teraz vás snáď poteším. Možno som objavila Ameriku, možno to už niektoré poznáte, no browsovaním na internete, som natrafila na tzv. brush guard, čo by vo voľnom preklade mohlo znamenať "strážca štetca". O čo ide a ako to teda vyzerá?


Ide o takú drobnú záležitosť, ktorá zabráni, aby si vlasy štetca robili čo sa im zachce. Je to taká akoby sieťkovaná ponožka. Na ebayi sa dá kúpiť celý meter za pár dolárov a vy si podľa potreby nastriháte jednotlivé kusy.




Ja som si prirovnala pás ku štetcu tak, aby jeden koniec prečnieval trochu za štetiny a druhý koniec bol o niečo dlhší, ako kovová časť.



Potom som si len kúsok odstrihla a navliekla ho na štetec, ako to vidíte na obrázku. Je to super easy a fakt to funguje.


Štetce môžete takto "obliecť" ešte keď sú mokré, a nemusíte sa ničoho báť. Po vysušení budú mať tvar ako nové. Návleky sú podľa mňa perfektné, ak nosíte niektorý zo štetcov v kabelke v kozmetickej taštičke.
Ale pozor, aby ste si sieťku nepomýlili so sťahovacími sieťkami na káble. Vyzerajú podobne, ale nie je to to isté.
Keďže je táto sieťka trochu široká, vedela som ju použiť len na väčšie štetce, ako je stippling, powder, čo blush brush, no určite skúsim nájsť niekde aj menšiu veľkosť, pretože táto vecička je proste parádna.

Ak by ste chceli vedieť, kde som to zohnala, tak tu je link.

Dúfam, že sa vám príspevok páčil ;)
PS: Prajem vám krásneho Mikuláša :*

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre: