piatok 13. decembra 2013

Vianočný punč

Počas chladných období ma nikdy neuvidíte jesť zmrzlinu alebo piť pivo. Prečo? Je to jednoduché. Začne mi byť zima, potom ma môže rozbolieť hrdlo a z boľavého hrdla vznikne niečo omnoho horšie. Preto vyhľadávam skôr teplé nápoje, napríklad čajík, kávu, či horúcu čokoládu a ak si mám dať niečo alkoholické, tak najradšej mám grog alebo vianočný punč, ktorý je u nás doma už každoročnou tradíciou. Preto by som sa dnes chcela s vami podeliť o jeden úžasný receptík na punč, ktorý vás zaručene nenechá chladnými a to doslova :D


Čo budete potrebovať?

  • 1liter vína (najlepšie chutí s červeným)
  • 1liter uvarený čierny čaj (ale môžete dať aj viac alebo menej, podľa chuti)
  • 4dcl rumu
  • jablko
  • pomaranč
  • citrón
  • 3-4 celé škorice
  • klinčeky
  • 30 dkg kryštálový cukor


Postup:
Do veľkého hrnca dáme všetky ingrediencie, OKREM RUMU!, ktoré spolu varíme až dokiaľ to celé nezačne vrieť. Po asi 2-3 minútach punč odstavíme z plynu a už do vypnutého, NEVARIACEHO SA punču pridáme rum.


A je to :) Jednoduché, však? A ešte aké chutné, nehovoriac o tom, ako nádherne to rozvonia celý byt.

A čo vy? Robievate na Vianoce punč alebo máte nejaký iný osvedčený nápoj?

XO, Nicka


your photo name

7 komentárov:

  1. Musí to být výborné!:) a hlavně po dni kdy přijdeme domů zmrzlí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňaaam.. narobila si chute ;) isto vyskúšame doma

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý recept.Vyzerá to veľmi chutne a určite sa zíde na sviatky. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoznačne sa zíde. A po prvom vyskúšaní si ho určite zamiluješ ;)

      Odstrániť
  4. Punč jsem ještě nepila, takže zkusím. Na zahřátí musí být super! :)

    OdpovedaťOdstrániť