piatok 20. decembra 2013

Sleek Vintage Romance Palette

Očné tiene sú pre mňa nevyhnutnosťou. Nosím ich dokonca aj cez deň, aj keď by sa mohlo zdať, že nie. Mám rada paletky, ktoré obsahujú dve - tri farbičky, čo je výhodné ak niekam cestujem alebo ich viem hodiť len tak do kabelky. No úplne najviac zo všetkého zbožňujem veľké palety tieňov, ktoré obsahujú všetky tiene, ktoré človek môže potrebovať a ich skombinovaním sa môžete dokonalo vyhrať. Avšak v ich prípade, je veľkou nevýhodou preprava. Sú dobré tak akurát na domáce používanie a ich prenášanie nepripadá v úvahu a často končí zničením celej palety. Nedávno som na nete objavila značku Sleek, ktorú si viaceré v/blogerky pochvaľujú a tak som sa rozhodla, že niečo vyskúšam. Paletiek je na výber strašne veľa. Ja som si vybrala dve, jednu má pre mňa Ježiško už odloženú, no druhej som neodolala :D No a po dlhšej dobe by sa už konečne patrilo spraviť aj nejakú kozmetickú recenziu, že?



Ide o paletku Vintage Romance 141. Okamžite po otvorení ma zaujala svojim balením, ktoré je strašne vkusné, z matného čierneho plastu, čo mi trochu pripomína značku Nars. Otváranie ide trochu ťažšie, tak dúfam, že sa časom vybehá, pretože vždy, keď ju otváram, bojím sa, že mi vyletí z ruky :D


Paletka pozostáva z veľkého zrkadla, ktoré tvorí celú jednu polovicu, na druhej strane je 12 tieňov a dvojitý aplikátor.
Aplikátor je špongiový, čo asi nevyužijem, ale priestor je dosť veľký na vloženie nejakého menšieho štetca.
Každý tieň váži 1.1 g.
Paletka má rozmer 13.9 x 7.8 x 1.1 cm, čo ju robí perfektnou na cestovanie, pretože nie je ani hrubá, ani veľká a je v nej dostatok tieňov, ktoré budete potrebovať.
Kúpiť ju môžete napríklad aj tu.


Veľmi sa mi páčia názvy samotných tieňov, ktoré odrážajú priebeh vzťahu dvoch ľudí, v rôznych kútoch sveta.


Pigmentácia tieňov je taká pol na pol. Niektoré farby sú super sýte, ako napríklad Honeymoon in Hollywood, čo je nádherná malinovo burgundy farba, Forever in Florence hnedá s fialovým podtónom, či Love in London - čierna farbička s glitrami. 
Na druhej strane menším sklamaním je Romance in Rome, navy farba s fialovým podtónom a Bliss in Barcelona, fialová s čiernym podtónom, ktoré patria v paletke k jedným z najvýraznejších, no po nanesení strácajú svoje čaro.
Svetlé farbičky nie sú boh vie ako výrazne pigmentované, ale svoju prácu splnia a držia skvelo, takže veľké výhrady k nim nemám. 
K mojim najobľúbenejším odtieňom patrí už spomínaný Honeymoon in Hollywood, potom krásna trblietavá malinová Marry in Monte Carlo a úplne najviac Propose in Prague, ktorá je perfektnou crease farbičkou, teda na tieňovanie očného oblúka, ktorá sa dá perfektne využiť ako dominant na denné líčenie, tak aj zjemňujúci tieň pre večerné líčenie.

Celkový dojem z paletky je dobrý. Nie je to žiaden zázrak, ale ani úplný prepadák. Farbičky sú prekrásne, dá sa z nich robiť krásne večerné aj denné líčenie, výdrži nemôžem vytknúť nič. S podkladom mi tiene držia celý deň bez pohnutia, takže za toto majú u mňa 100 bodov. Kúpu teda neľutujem a určite ju využijem maximálne ako sa len dá. 

A čo vy? Poznáte značku Sleek a máte s ňou nejaké skúsenosti?

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. Mnam.... :) Nemam este nic od Sleeku, ale pocula som len same chvaly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám od nich nič, ale obal aj tiene vyzerajú veľmi dobre. :)
    Budem rada, keď sa zúčastníš mojej giveaway - http://fashionhappenss.blogspot.sk/2013/12/1-giveaway-firmoo-okuliare-1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť