štvrtok 5. decembra 2013

November Favorites

V zime na mňa ide strašná únava, ráno sa mi nechce vstávať, cez deň sa mi nič nechce robiť a už o jednej poobede mám chuť opäť spať :D A tma o štvrtej poobede mi na nálade nepridáva. Mám pocit, že sa dostávam do hibernačného stavu, z ktorého sa preberiem tak v apríli. Máte to tak aj vy? Jedinú radosť mi robia malé drobnosti, ako to, že keď prídem domkov, môžem si zapáliť sviečku, pustiť koledy, zababušiť sa a popíjať niečo fajné a teplučké. Vianočná nálada už u mňa prepukla koncom Novembra, preto vám chcem dnes ukázať zopár somariniek, ktoré mi v poslednej dobe urobili radosť a trochu navodili sviatočnú atmosféru :)
Enjoy!



Tento roztomilý svetrík som objavila v F&F. Chcela som niečo, čo by bolo tak trochu vianočné, ale zas nie moc detské. Páči sa mi na ňom hlavne to, že sa hodí ku všetkému a zahraje :)


Tartanovú šálu som zháňala istý čas, najprv som chcela jednu z HMka, tá bola klasická, no potom som objavila túto infinity, opäť z F&F. Je z perfektne hrubého a teplého dekovitého materiálu, čiže skvelo zahreje a keďže má kruhový tvar, tak nemusím riešiť, ako ju nastylovať. Len ju omotám a idem. Vždy vyzerá dobre ;)


Obľúbenou kozmetickou taštičkou sa mi stala táto pletená, ktorú ste už mohli vidieť. Proste lepšiu tématickú taštičku si neviem predstaviť.


Náhrdelník z New Yorkera, ktorý sa mi podarilo splašiť za 3 éčka :D Vyzerá akoby bol robený z malých cencúlikov na retiazke, čo sa mi hrozne páči.


V zime sa určite nezaobídem bez poriadnych hrubých ponožiek, v ktorých cez deň leňoším doma. Tieto som objavila v Lidli a nie len, že sú teplé a v krásnej malinovej farbe, ale majú na chodidlách aj protišmykové štuplíky.


Momentálne jedna z mojich najobľúbenejších dekorácii na zimu. Ešte som ju nezapálila, šetrím si ju totiž na Štedrý večer :) No jej ovoniavanie je už pre mňa drogou :D


Infantilný tématický riad doma nesmie chýbať :D Tanierik som už mala, no a tento rok k nemu pribudol aj sobíkový pohárik, ktorý zbožňujem. Skvelo sa z neho pije punč :P


Čaj pijem takmer každý deň, ale vždy iba zelený, preto som sa rozhodla, že to chce nejakú zmenu. A keďže ovocné čaje nemám rada, kúpila som si horúce jabĺčko, instantný nápoj z jablka a škorice, ktorý je úplne úžasný a skvelo človeka zahreje, keď príde domov po namáhavom dni v práci.

A čo spravilo v poslednom čase radosť vám?

XO, Nicka


your photo name

8 komentárov:

  1. Super vecičky :)) tá sviečka juj milujem Yankee Candle :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem aj ich vosky, ktore vydrzia neskutocne dlho :)

      Odstrániť
  2. Ty "chlupaté" ponožky mám taky moc ráda :). Mě v poslední době udělaly radost kapičky do aromalapy s vůní perníčků :) Takhle u nás vytvářím vánoční atmosféru :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeej tak to musi vonat uzasne. Ja mam momentalne v aromalampe vosky YC s vonou Machintosh Spice alebo tak nejako a je to zmes jablcka a skorice, proste jedna basen :)

      Odstrániť
  3. Tohle je tak strašně CUTE. No nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý svetrík. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť