streda 11. decembra 2013

Mustache Nails

Značku Orly poznám z počutia veľmi dobre, dokonca vlastním jeden úžasný fuchsiový odtieň, o ktorom môžem s kľudným svedomím povedať, že je to jeden z najlepších lakov, aké mám. Dnes by som sa chcela veľmi v krátkosti venovať ďalšiemu laku tejto značky, ktorý som mala možnosť vyhrať u Lenky v giveaway.


Ide o odtieň Boho Bonnet. Je to nádherná svetlo šedá farbička, ktorá sa v určitom svetle (alebo aj na foto) môže zdať ako fialkastá, či dokonca svetlulinko modrá. Takže vlastne z jednej farby máte hneď tri :D Je fakt krásna, taká jednoduchá a perfektná na zimu. Lakovanie však nebolo najjednoduchšie. Má tenký štetec, s ktorým sa mi manipulovala dosť ťažko a keďže je lak veľmi tekutý, tak sa v prvej vrstve dosť rozlieval a plné krytie bolo až na druhý krát. A čo výdrž? Tak to ma sklamalo asi najviac. S mojou už stálou rutinou, keď používam podklad a topcoat, mi lak bez pohnutia vydržal dva dni, pričom s inými značkami mám skúsenosť výdrže 4 - 5 dňovú. Takže slabota.


Aby som nechtíky nejako oživila, rozhodla som sa na jeden nakresliť mustache, teda symbol fúzikov, ktorý teraz strašne fičí. Veľmi sa nepodaril :D Ale kto sa nepozeral z blízka, ani to nerozoznal :D


XO, Nicka


your photo name

7 komentárov:

  1. Cozeeee? Ty si vyhrala dalsiu Giveaway? :D :D :D :D Nicka, myslim, ze toto je tvoj stastny rok mlada dama. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ano vyhrala, rpbila som aj prispevok :) http://bynicka.blogspot.sk/2013/11/predcasny-mikulas.html
      No, dufam, ze aj buduci bude stastny :D

      Odstrániť
    2. Ahaaaaaaaaaaaa... :) Neviem, preco som ten prispevok nejako zmeskala... hmmmm :( No ale zasluzis si. :) No a ako Tvoja Vianocna giveaway... typujem, ze to uz skoncilo a nevyhrala som.. :D

      Odstrániť
    3. Dakujem ti krasne :) Ano uz skoncila minuly tyzden, bohuzial, aj napriek tomu, ze som strasne drzala palce :(

      Odstrániť
    4. No nevadi, budem sa uz len spoliehat na stastie v laske... :)

      Odstrániť
  2. Veľmi sa mi páči ten sivý lak a fúzy sú tiež super. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť