nedeľa 15. decembra 2013

Easy Peasy Xmas Decoration

A je tu Ďalší z mojich tutoriálov na super jednoduchú vianočnú dekoráciu. Určite každý z vás má doma vianočné gule, ktoré mu buď zvýšia zo stromčeka alebo, ktoré sú nejako poškodené a nedajú sa zavesiť. Tie sa dajú perfektne využiť na dekorovanie sklenených váz, gulí, misiek, fliaš a podobne. Ako na to?


Čo budete potrebovať?






Do vázy nasypte soľ alebo čokoľvek, čo pripomína sneh, ale nepriťahuje mravce a iné hávede. Výšku si určite sami, ako vám vyhovuje. Ja som mala vázu, ktorá je z jednej tretiny z matného skla, preto som chcela, aby bolo soľ vidieť aspoň trošku vyššie.


Potom už len stačí nahádzať dni nejaké tie malé ozdôbky a vrchovato poukladať vianočné gule a je to. Jednoduché, rýchle a za málo peňazí veľa muziky :) Fotky nie sú boh vie čo, ale akú takú predstavu si o tom spravíte.


Tak čo vy na to? Dúfam, že som vás aspoň trochu inšpirovala.

XO, Nicka


your photo name

3 komentáre:

  1. Wow, skvelý nápad. Ako som už spomínala pri fotkách, vyzerá to úžasne a nie je k tomu ani potreba veľa vecí. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to krásně!:)
    Já sama mám takové dekorace hrozně ráda, takže pokud nějaké ze stromečku zbudou, zkusím je využít:)

    OdpovedaťOdstrániť